• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-04-28 07:00:07 följande:
    Kuckeliku, klockan är sju! xD

God morgon alla! Solig

Eller menar ni att ni ligger och sover denna tid en lördagmorgon? :P     
    Stora tjejen vaknade kl 6
  • Heidi1

Jobbar jobbar men snart slutar jag jobbet och då ska jag hem till min älskling Saknar han.

• Heidi1

Jobbar jobbar men snart slutar jag jobbet och då ska jag hem till min älskling Saknar han.

• Heidi1
    Legacy skrev 2012-04-28 23:28:41 följande:
    Och ja det gick toppen att träffa hans familj! De var brorsor och farfar och brorsors flickvänner och pappa och allt, jag blev fett godkänd

Stort grattis vännen! Så nu slipper jag vara ensam ikke singel i tråden. Skönt det. visst är det helt underbart att vara kär. Ligger nu bredvid min älskling och borde sova, jag ska upp tio i sju och åka till jobbet.

Det hade varit kul och få träffa J snart.

Kram kram
  • Heidi1
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-29 21:17:00 följande:
    Madida: Ja fy det är läskigt när det blåser när bilen liksom drar åt något håll Jag har fredag här:) har jobbat dagar i sträck och är ledig två dagar nu och leker inte bara vår, leker fredag också Så härligt att jobba inom vården
    Imorgon har jag min fredag Fast jag är bara ledig tisdag
  • Heidi1
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-29 21:19:57 följande:
    Heidi: Ah surt! Fast du kan låtsas att det är lördag så blir du ju liksom ledig en helg iaf
    Får göra det Tack för tipset
  • Heidi1

Jag och barnen har haft en hel mysig kväll med pojkvännen hos hans syster med hennes familj.

• Heidi1
    NatalieH skrev 2012-05-01 09:20:38 följande:
    God morgon

Har ni haft en trevlig valborg?

Många som dejtat?  

God morgon! Här är allt bra. Hade en mycket trevlig kväll igår. Jag och barnen och pojkvännen och hans son var och grillade hos hans syster. Sen sov vi i deras husvagn. Så nu leker alla barnen här och jag sitter solen.

Hur har du haft det?
  • Heidi1
    Cocacola skrev 2012-05-01 14:52:54 följande:
    Lite kul också att ingen kommenterade att jag bestämde mig för att inte dejta innan jag fyllt 26, ett av få relevanta inlägg i tråden jag gjort på ett tag! xD :P     
    Det har jag missat, men sen missar jag nog mycket vad alla skriver nu sen jag inte är sjukskriven längre och har pojkvän. När fyller du 26?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!