Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bullkleet skrev 2012-05-02 21:47:03 följande:

Du får fixa en profilbild, skittråkigt med den gröna anonyma
  • Glädje58
    bullkleet skrev 2012-05-02 21:54:08 följande:
    jag hade det igår juh.. men blir ju livrädd att nån jävel ska känna igen mig hahahahah sån jävla meees man är

Men inget foto, ta vilken avatar som helst
  • Glädje58
    bullkleet skrev 2012-05-02 22:11:08 följande:
    aha om man ska testa nätdäjta vad ere som gäller då?

Jag är så himla less på nätdejting så jag orkar inte inte ens kommar med något förslag. Ja, foto måste du ha givetvis...
  • Glädje58
    lemonina skrev 2012-05-02 22:06:22 följande:

Ja men då så. Jag blandade nog ihop dig med en annan person. Som skulle träffa någon som hon inte sett innan.
    Men vad kul att det gick så braGlad 

Det var väl hon som skulle träffa en kille som bodde i skogen
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-05-02 23:53:02 följande:
    ... Han är en klass ovanför mig både utseendemässigt och på andra sätt...
    Alltså... jag tycker inte det låter bra när man känner så som du gör Legacy. Ska du leva med honom på nåder (eller hur man nu uttrycker sig), ska han vara placerad på en pidestal. Ska han få göra lite vad som helst för att han så fantastisk, så finare och bättre än dig? 

Det finns sidor man kan acceptera hos en partner och sen finns det sidor man absolut inte ska acceptera. Sidor som är destruktiva för dig.
    Legacy skrev 2012-05-03 00:01:14 följande:
    Nej jag får inte träffa ensamma killar hemma hos mig, det är ett av kraven han har
    Tror att du har fel smiley här...

• Glädje58
    Legacy skrev 2012-05-03 08:29:42 följande:
    ... "vad gjorde du igår, vad handlade du för saker, varför gjorde du det, hur kunde du glömma båda mobilerna?"...
    När man lever i en relation så har man givetvis vissa normer och regler. Det kan vara olika för varje par. För min del är det att man inte är otrogen bland annat. Att man visar respekt. Frihet under ansvar. Om man inte råkar vara anträffbar i telefon eller råkar glömma sin telefon hemma eller på jobbet får inte utlösa en våg av misstänksamhet.

Du ska inte känna en klump i halsen för att du inte är anträffbar varje sekund eller står och pratar med en annan man. Det är helt fel. Jag vet att han har problem med tilliten sen tidigare relation, du har sagt det. Men det skulle även kunna vara så att hans tidigare relationer har tagit slut på grund av hans sjukliga svartsjuka och kontrollbehov. Inte att hans ex har varit otrogen.
    Legacy skrev 2012-05-03 10:45:50 följande:
    ...Jag kan stå upp för andra men när det kommer till mig så är tydligen min bild helt skev...
    Så känner jag också nu för dig Legacy. Jag har träffat dig och pratat med dig ett flertal gånger, jag vet vilken fin tjej du är. Varm och godhjärtat. Dessutom finns det ingen som hanterar hårddiskar som du   Men jag blir ledsen om du sakteligen kommer hamna i en relation som är destruktiv för dig. Skulle du inte betyda något för mig skulle jag inte ta mig tiden att skriva till dig nu, men det gör du... Fan vad svårt det här är, jag vill samtidigt inte klampa in i ditt liv hur som helst. Men finns det en risk för att du kan råka illa ut så måste jag skriva.
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-05-03 11:19:39 följande:
    Såklart han ska vara på en pedistal, stilla och tyst i ett hörn så man kan ställa undan honom om han är för jobbig {#emotions_dlg.djavulsk}  
    Jag gillar din humor Legacy haha...
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-03 08:51:41 följande:
    Jag ska faktiskt på DEJT idag! Solig
    Ha det jäkligt mysigt ikväll Glad
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-05-03 11:39:57 följande:
    Fast ni måste ju ge mig en chans att prata med honom nu låter det som ni dömer ut honom direkt det känns ju inget kul för mig heller, effekten blir ju typ att då slutar jag ju skriva om det. Sen så är det ju inte s att jag inte får prata med andra män liksom, och jag glömmer ju faktiskt aldrig mobilerna annars, tillochmed jag undrade vad som hände så jag kan faktiskt förstå om andra reagerar.

Så alltså det känns ju bara fel om alla typ dissar honom stenhårt nu bara för att det är lite groll, det är ju sånt här man få¨r se om det går att reda ut. Sen har han ju bara haft ett förhållande innan, så det är ju inte så att han slitut ut en hel radda tjejer och i ärlighetens namn så verkar hon en smula rubbad liksom   
    Jag vet Legacy, jag vill inte heller strö salt i såret, det känns jättefel. Men det känns ännu mera fel att inte göra dig uppmärksam på vilka risker det finns med en kille som har dessa sidor. Jag hade inte tänkt skriva mer om detta men kunde inte låta bli. Men nu slipper du mer skriverier från mig i alla fall. Jag vill dock att han kommer över detta och inte misstror dig längre. Jag hoppas på det bästa, kram Solig 
  • Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-05-03 18:35:47 följande:
    kollade av HP ..titta vilket mail...................

Hej ock god morgon Med en stor puss på kind Men jag vill se dina dålda bilder Innan jag skickar dig en bukett som bara du kan se Skickar den inte bara för att få se dig leta en passande vas

tönt

Visst är det härligt att få uppvaktning Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!