Inlägg från: Anonym (jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jobbigt)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-30 23:53:14 följande:
    Och hur ska det gå till? Ena sekunden verkan han väldigt intresserad och säger goa saker. Andra sekunden hör han inte av sig.
    men har inte ni setts ett tag nu? kan du inte fråga honom vart han står? för rent krasst är det ju ingen ide att lägga energi på någon som inte är intresserad..
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (ny) skrev 2011-12-01 09:52:27 följande:
    Jag var ju på min första dejt igår. Nu vill han bjuda mig på middag hemma hos sig på lördag. Skulle ni våga det eller borde jag föreslå nåt annat??
    beror ju helt på hur det kändes när ni träffades, känner du att han e en kille att lita på så hade jag tackat ja, om du nu vill träffa honom igen?
  • Anonym (jobbigt)

oops, råkade visst somna. Har en tendens att göra det när jag läser studielitteraturen... Nån som har ett bra tips hur man håller sig vaken??

• Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-12-01 15:28:22 följande:
    Nepp. Men om du kan hålla dig vaken när du läser "Genusperspektiv på vård och omvårdnad", eller "Filosofi och omvårdnad" (populärt kallad "Birkler"), så skall du få en belöning.
    Mähh! dig kan man ju inte luta sig mot när de stormar!
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-12-01 15:35:48 följande:
    Pfff.. när det stormar i ett vattenglas dricker jag upp vattnet. Dessutom föredrar jag att skeda framför att stötta lutande tornet i Pisa.
    vilken charmör han är idag då! Demon
  • Anonym (jobbigt)

Jag gillar att snacka i telefon men det gör inte min dejt.... Han är mer underbart e kort vad gäller tlf. Man avhandlar det man ringde för sen e d tack o hej... 
    Trist... 

• Anonym (jobbigt)
    Glädje58 skrev 2011-12-01 20:28:04 följande:
    Håller på att mejla med fyra samtidigt nu.
    ojojoj, funkar d så bra med badguy pressen?
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-12-01 20:35:45 följande:
    Jag? JAG? Hahahahahahaha.. vem skulle överleva en dejt med mig, menar du? Skrattande
    Hahahaha, självinsiktFlört
  • Anonym (jobbigt)
    Heidi1 skrev 2011-12-01 20:36:17 följande:
    gu va jobbigt, jag och min dejt har lite svårt att sluta att prata i telefonen
    mocklis dej! vill oxå snacka länge i tlf med honom.... Men bara att acceptera att alla är vi olika, tur han pratar när vi setts iaf Skrattande
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-12-01 20:46:56 följande:
    Vad fan, dejtar du mig eller? Varför har du inte sagt nåt? Tungan ute
    har du inte fattat det förren nu?  *trög*
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!