Inlägg från: Anonym (Färsking!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Färsking!)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (h) skrev 2011-11-29 21:54:06 följande:
    lycka till på lördag hoppas att det blir en mysig dejt, min dejt bor ca 10 mil ifrån mej, lite för långt, hade velat haft han här i gbg men nejdå han bor i Uddevalla tyvärr

Uddevalla är ju typ 35 minuter bort eller ja. Om man har medvind och inte kan klockan ordentligt kanske. Men det är ju skitnära med motorväg och hela kittet hela vägen Det är ingen distans! 
    kristinah skrev 2011-11-29 21:42:52 följande:
    På väg hem från dejt.... Klarade tentan idag också, nu får CSN sina poäng som de vill ha....

Grattis vad kul Glad
  • Anonym (Färsking!)
    Smecker skrev 2011-11-29 21:59:04 följande:
    Länge sen du körde den sträckan eller? Vi pratar 45an alltså? Tungan ute

ämen ärligt, jag bor ju precis ovanpå angeredsbron typ, har valfrihet så det räcker och blir över Fast E6 in mot GBG på morgonen är aldrig ett alternativ

Men 45an det blir väl i runda slängar 2-3 timmar så som den ser ut nu? J*****a vägarbete!   
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-29 22:01:19 följande:
    fast till udevalla tar ma väl änna E6:an?Cool

Änna Cool hahahaha de va la gött

nej fy. För trött. Kass humor. Bara jag som skrattar. Dags att lägga ner. 
  • Anonym (Färsking!)
    starchild81 skrev 2011-11-30 01:08:43 följande:
    Jooo det e sant jag bor i en 3a på södra vägen =P lägenheten högst upp så jag slipper höra trafiken o vagnarna. jag lär ju inte ha ngra större problem om jag vill hyra ut =) dock e lägenhetsförmedlaren lite bråkig hon tycker att det borde räcka med en tvåa för min del.  Hon tycker att ngn barnfamilj e bättre lämpad att ha min lägenhet men jag vill ha denna själv... *s* 

Men hur länge fick du söka o hålla på innan du fick den lägenheten du har nu? För så svårt kan det la inte vara? eller?

Min son är tre mån och två v.....  

haha lite kul jag tänkte kolla på var södra vägens lås låg precis, så skriver du södra vägen. Jag har mitt kontor precis där södra vägen slutar, typ lisebergs södra parkering. Så intresseklubben antecknar säkert nu
  • Anonym (Färsking!)
    starchild81 skrev 2011-11-30 11:07:02 följande:
    Ring familjebostäder centrum  731 59 89 och säg att du vill ha en lägenhet på södra vägen och att du eventuellt kan tänka dig heden också men bara om det skulle krisa.

Det är dit jag ringer iaf om det skulle bli fel så blir jag kopplad till fastighetsskötaren.... lycka till håller tummarna för dig

Får man fråga vad det kostar med en 3a så centralt? Fick erbjudande om en 2a på heden för 6000:-/månaden, men dne var ganska liten typ.
  • Anonym (Färsking!)

Hm en riktigt irriterande grej, en kille som jag hade snabb kontakt med, ni vet han med "rasta hunden"

han ger sig inte, jag tog bort honom från facebook och msn och hela faderuttan. Dock stod ju mitt nummer på fejjan så nu håller han på och smsar. Inte typ "åh vad gör du" utan av typen "fy fan vad skönt att du tog bort mig så jag slapp att skämmas över dig"

öh Obestämd vadfan. Liksom ge sig?     

• Anonym (Färsking!)
    kristinah skrev 2011-11-30 17:19:19 följande:
    färsking - ignorera - om han inte ger sig och blir otrevblig och stör dig - hota med en polisanmälan om han inte ger sig

Ja, absolut. Det har ju varit envägskommunikation ett tag nu men att det liksom trillar in sms tillochmed idag? helt otroligt. Han jobbade ju på bank så en polisanmälan är väl ignet han vill ha heller. Å andra sidan så vill man ju inte belasta polisen i onödan.

Jaja han tröttnar väl när han hittar något nytt.

• Anonym (Färsking!)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-30 17:20:54 följande:
    Men herregud vad är det för kille!!?? Ja, vad gör man åt såna människor? Förvånad Stackare, jobbigt att ha en sån efter sig *kram*

jaaa man kan väl vara glad att jag liksom inte dejtade människan. Äh han ger sig. Det löser sig.
  • Anonym (Färsking!)
    Smecker skrev 2011-11-30 17:24:59 följande:
    Finns ju appar som blockar inkommande samtal och sms. Vet inte om du har android- eller ios-mobil, men det klarar du väl själv av att fixa.

jodå jag har en sån app redan men jag har inte ens kollat på min privata mobil sen i måndags tror jag, såg det nu.

Han har mina jobbupgifter med via facebook, någon som vill sätta en slant på att det snart kommer ett mail till jobbmailen någon som sätter emot?

• Anonym (Färsking!)
    Smecker skrev 2011-11-30 17:37:18 följande:
    Är det ok att på sitt frikort över personer man får hångla med skriva upp han/hon som uppfann kylplattan till laptopen?

Asså jag tror det är en kille men whatever suits you!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!