• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Citrina sover hos sin kusin med mormor och morfar, nu ska vi få dom två yngre barnen sova sen blir det lite vuxentid och spela super Mario bros

• Heidi1
    Legacy skrev 2012-05-11 20:36:39 följande:
    TÄnkte bara uppdatera det stormiga förhållandet med J, det är inte speciell stormigt längre, han har förstått. Och ja han är svartsjuk, vilket han gärna får vara i i måsttlig mäng.

Men.. alltså det jag känner för honom nu är bara kärlek, jag känner mig älskad saknad. Och jag tror helt enkelt att nu är jag helt enkelt av marknaden ordentligt. Jag har aldrig varit såhär kär i någon innan, jag älskar honom, vi kallar varandra älskling, och han gör allt för mig. Han är en fantastisk kille, vi behövde bara lite mer tid.

Jag tror jag behöver att det onte ska vara för enkelt, jag behöver lite utmaning så jag inte tröttnar.

Men ni ska veta hur underbar ha är mot mig nu senast jag sa åt honom. Jag älskar honom mer och mer som det ser ut nu, vi har börjat prata om att ... ja flytta ihop. Efter sommaren isåfall när hans pappa åker hem.

Kan jag alltså ha haft sån tur och träffat en kille jag avgudar, älskar som dessutom är grym i sängen? Ja det verkar så.

Skönt att höra. Kul att det går så bra för er.

Här går det jätte bra också. Helt underbart är det. Har samma tur som dig tror jag allt

Kram
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-05-11 21:10:12 följande:
    Jag tror mer att det är papegojan som sitter och hackar med näbben
    Tror jag också. Hon har ju inga barn eller så är det hennes katter.
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-05-11 21:20:38 följande:
    Fast det var inget klös i texten så jag tror mer på fågeln. Det var ju lite upprepningar i texten
    Ja då måste det vara papegojan
  • Heidi1

Har haft en hel mysig dag med J och barnen. Vi åkte ut ditt hans kompis har häst. Barnen fick borsta häst och rida, sen blev det grilla korv

• Heidi1

Legacy jag håller med dom andra i tråden. Det finns mycket bättre killar än J av det du har berättat.

• Heidi1

Men Smecker, har du börjat förfölja personer nu?? Vad har jag sagt om det?? Drömmer

• Heidi1
    Glad Gbg skrev 2012-05-14 18:38:11 följande:
    sölles nu har jag blockat Smecker för allas bästa så nu slipper ni detta elände mellan oss =)
    Va synd, det var ju rolig läsning ju
  • Heidi1
    Glad Gbg skrev 2012-05-14 18:39:46 följande:
    Hur går det för er på dejtingfronten?
    Har slutat och dejta
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!