Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-08 22:49:58 följande:
    Jag är säker på att jag hade tyckt att du var alldeles bedårande
    Män som kan bjuda på sig själv är attraktiva!

Vad gullig du är, det värmde mitt hjärta  Solig
  • Glädje58
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-08 22:56:17 följande:
    hm... försöker leka med tanken, men än så länge är det bara i teorin.. alltså.. finns det bara män som vill ha FAMILJ? Finns det inga som vill ha särboförhållande kanske med massor av kärlek men inte bilda familjgrejen?

Jag är själv väldigt sugen på att ha en särborelation. En vän till mig har det och hon känner sig väldigt fri. Hennes särbo är väldigt sugen på att flytta ihop, och då helst till hans stora hus. Men hon vill i så fall att de flyttar ihop i en ny bostad, och den tanken förstår jag också. Men än så länge bor hon själv.

Men en kk skulle väl inte vara helt omöjlig att ha exklusivitet på? Eller är det?

• Glädje58
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-08 23:05:57 följande:
    ...fast är inte så kul när man skrämmer folk. ...

Fast nu är det inte du som skrämmer folk, det är din livssituation. En annan vän till mig, ensam med ett barn, upplever också att det skrämmer bort många män.
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2011-11-08 23:10:38 följande:
    ... Sen är folk väldigt dåliga på att svara. Är det ett minsta fel på profilbilden så är man rökt.

Visst är många dåliga på att svara. Men, är det köttmarknad så är det...
  • Glädje58
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-08 23:24:42 följande:
    Fast att träna hjälper iaf... Nä.. nu ska jag nanna! Sov gott alla!

Jag ska träna i morgon. Och ja, det känns jäkligt skönt  Glad

God natt på er
  • Glädje58
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-11-09 20:35:40 följande:
     Vad tusan kan vara fel, är det någon som känner igen sig eller som bara kan ge ett bra råd?
    Det är inget fel på dig kära du. Det bara är så att vissa inte passar ihop och det upptäcker man först när man har träffats irl. Det är inget fel på dig och inget fel på honom, men som sagt var, det är få som passar ihop. 

Jag har bara lyckats få till en dejt. Hon var jättetrevlig och vi hade så roligt tillsammans i några timmar på ett café. Det var dock ingen jag vill leva ihop med, men vi kommer säkert att gå ut och ha lite kul ihop fler gånger.

Nu säger jag att det inte är nåt fel på dig. Givetvis kan jag inte säga så utan att ha träffat dig. Men du har säkert koll på om du har några "defekter" som skulle missgynna dig. Du vet, typ petar ut lååånga trådiga snorkråkor ur näsan när ni äter middag. Kan inte låta bli att sparka din dejt på smalbenet varje minut medan ni pratar. Kommenterar hur snygga männen är när de går förbi er och du klankar ner din dejt. Pratar i mobilen minst femton minuter då och då med dina kompisar under dejten... Ja, sådana "defekter" är ju inget bra att ha. Men jag misstänker att du har koll på sånt :)

Du ska känna inom dig att du är det finaste som finns, och han som får vara med dig ska vara tacksam för det. Det är inget du ska säga eller visa öppet. Du ska bara känna det inom dig. Det kommer att sippra ut lite diskret ändå.

kram 
  • Glädje58
    Anonym (fegisen) skrev 2011-11-09 21:18:29 följande:
    usch va jobbigt det är med känslor.
    Men vad tråkigt det vore utan...
  • Glädje58
    Anonym (h) skrev 2011-11-10 21:28:58 följande:
    det är ju sant det får man inte glömma. är alla killar sexgalningar o rump o bröst fixerad eller?
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-10 21:31:31 följande:
    Jag tror nästan jag skulle våga mig på att säga det... eller sexgalningar kanske är att ta i, men vi får väl se om vi får några svar från killarna i tråden angående den frågan?
    Jag gillar svanken och vaderna. Men det blir lite konstigt när man utbrister vad vad vad, och folk tror att man menar vadå vadå vadå?

Nacken är mysig med :)  Området kring M latissimus dorsi är härligt med

Men visst kan rumpa och bröst vara mysigt, men det är inte allt...
  • Glädje58

Jag funderade på en sak när jag gick från tvättstugan och hem till lägenheten nu. Jag har alltid upplevt mig så himla ung i sättet och ser nog lite yngre ut än vad jag borde göra. Men tänk om det är helt fel? Jag är inte alls ung i mitt beteende, jag bara tror det. Då visar det sig att jag letar efter en kvinna i fel målgrupp. Jag vill ha någon äldre som är ung i sinnet eller yngre som inte är det (om det nu går att säga så). Men i verkligheten så borde jag leta efter någon äldre som inte är ung i sinnet.

Har ni någon uppfattning om ni är unga i sättet osv...

Till höger om textfältet här, gör de reklam för emla, jag borde kanske smörja in hjärnan med det, så den lugnar ner sig...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!