Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-05-15 22:13:16 följande:
    ... Och jag startade inte denna tråd för att det skulle vara en massa sånt skitsnack...
    Det här är en dejtingtråd i första hand. Men tråden har ju även blivit väldigt levande genom att vi pratar om rätt så mycket annat som rör relationer, familjer. Och mycket annat kul.

Dessa påhopp blir lite tråkiga att följa. Lösningen vore väl att ha en annan tråd där man kan skriva av sig. Men det skulle väl inte vara lika kul för dem som fajtas för då får man inte lika många läsare. 
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2012-05-15 22:23:54 följande:
    Det här är en dejtingtråd i första hand. Men tråden har ju även blivit väldigt levande genom att vi pratar om rätt så mycket annat som rör relationer, familjer. Och mycket annat kul.

Dessa påhopp blir lite tråkiga att följa. Lösningen vore väl att ha en annan tråd där man kan skriva av sig. Men det skulle väl inte vara lika kul för dem som fajtas för då får man inte lika många läsare. 
    Menade inte att du Madida gör något påhopp. Det är de andra ordväxlingarna
  • Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-05-15 22:28:33 följande:
    Gäääsp........zzzzzzzzz zz zzzzNATTI
    God natt med dig. Jag ska snart lägga mig också Solig
  • Glädje58

Det är väl helt okey att ventilera sin åsikt i olika frågor men när det blir ett satans jävla ältande fram och tillbaka i evighet så förpestar det tråden. 

• Glädje58
    Madida skrev 2012-05-15 23:14:42 följande:
    Haha, du planerar långt fram Vem är den lyckliga?
    Jag Glad

Det är hon som vill vänta tills dess, jag har inget val. Det är bara att vänta... Drömmer
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-05-15 23:17:35 följande:
    Varför vill hon vänta till juni?
    Hon vill ta det lite mjukt i början. Mejla och lära känna varandra lite mer genom det. Sen bor hon en bra bit från mig så det är inte bara att ta en fika när man får lust. Men i juni har hon ett ärende i gbg så då passar vi på.
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-05-15 23:25:37 följande:
    Jo, det blev tre dejter med den killen. Jag kände ju redan från början att njae, nog inte helt rätt. Men gav det två dejter till och sen la jag ner. Fast han hörde faktiskt av sig idag. Vet inte om han kanske blev mer intresserad än vad jag blev.
    Varför ska det alltid bli så, den ena är intresserad och den andra inte Rynkar på näsan
  • Glädje58
    takida skrev 2012-05-15 23:27:42 följande:
    Ahh, kulGlad
    Jag skrev om det för en tid sedan i tråden men det har väl drunknat i allt brus som florerar här ibland
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!