Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ny) skrev 2011-11-13 23:21:36 följande:
    på onsdag...troligtvis inte då jag har lunginflammation men hoppas på det bästa!
    Men usch stackare! Du får verkligen krya på dig så gott och fort det går!
    kristinah skrev 2011-11-13 23:37:37 följande:
    men Niklas och never mind - var det bara jag som såg erat "privata" lilla samtal i tråden?

men men -  jag tyckte det var fint på nåt vis.....och stockholm är ju min stad också
    Nä, jag tyckte mig också märka deras lilla "privata" samtal :)

Och nä, Stockholm är det faktiskt inget fel på.. min stad också 
    jä jä skrev 2011-11-14 00:10:18 följande:
    Hallå på er!

Är helt ny här och tycker att detta är en rätt kul tråd.................

Har själv inte vågat mig på att prova på nätdejting ännu.
    Har nu snart gått ett år(herregud va tiden går:)), sen jag separerade med min sambo.
    Är en klassisk varannan vecka påppa, som kan känna mig väldigt ensam, den veckan jag inte har barnen. Men jag vet inte om jag är redo att gå ut djugeln. Har lite svårt ibland att släppa det som varit.............

Ni som har lite erfarenhet, är det en hit med nätdejting och vilka sidor ska jag välja då?
    Bor mitt i de smålänska skogarna, och ragga på krogen ligger inte riktigt för mig......

Hej och välkommen hit!
    Jag tycker HappyPancake har varit bäst för mig. Där händer det saker så det känns inte helt dött. Mest lycka eller olycka beroende på hur man ser det har varit på spraydate, för där träffade jag mitt ex. så det var ju lycka men även olycka då det inte funkade...

Och du.. det är nog bäst att se till att man känner sig helt redo att träffa nån ny innan man ger sig på nätdejtningen. När jag började efter mitt ex, var det nog för tidigt, jag visste det inte då men jag inser det nu så här nåt år efteråt.
    Anonym (h) skrev 2011-11-14 08:56:20 följande:
    skit va ni har skrivit sen igår, tog en liten stund och läsa

var på dejt igår Den gick bra. Först gick vi en promenad och pratade om allt möjligt sen bjöd han in mig på en kopp kaffe.Verkar va en himla go kille som är snäll och har lätt och prata om allt
    Ska träffa han igen på onsdag, ska hem till han så ska vi fixa lite middag tillsammans
    Vad kul!
    Så hur känns det då? Något pirr? Glad 

Jag frågar om pirr eftersom jag själv funderar på det. Är pirr nåt man borde känna redan vid första dejten för att det ska vara värt att gå vidare eller blir det annars bara en vänskapsrelation? 

Jag tror jag har tappat förmågan att känna pirr... den känslan verkar avta med varje ny kille jag dejtar. Jag tror verkligen inte längre att det är bra att använda sig av nätdejtning. 
    Men sen tror jag att jag kanske även snart måste på nätdejtingsavgiftning, för jag verkar ju inte fatta när/om jag ska sluta heller Flört ...suck!

Niklas2k skrev 2011-11-14 16:20:52 följande:
    Pirrförmågan tappar man nog aldrig. ;)
    Hehe.. jag börjar faktiskt att tro att man kan det :)
    Men det känns skönt att höra att du inte tror att det är så iallafall :) Får hoppas att den kommer tillbaka!
    Niklas2k skrev 2011-11-14 16:25:49 följande:
    Den lär finnas där när du har hittat rätt.
    Jaha ja.. ja, då har vi ju bara kvar det lilla problemet då, vad skönt att det bara är det som saknas, det ska väl kunna ordnas lätt eller? Flört Hoppet flödar Glad
    Niklas2k skrev 2011-11-14 16:38:54 följande:
    haha lätt vet jag inte..  det kan ju ta sin lilla tid.
    Jo ja.. såå medveten... här har det gått år redan så...haha. Men som sagt, än har inte hoppet sinat Glad
    Lilly11 skrev 2011-11-14 17:21:21 följande:
    Vilken kul idé. Kanske snor den. Eller så kan vi tävla. Flest vinner. =)
    Eller så aktar ni er för det och slipper bli som jag, less, bitter och totalt tappat förtroendet för nätdejtningen Flört
    Det känns bara som om det blir svårare och svårare för var tid och dejt som går i nätdejtningdjungeln.
    Lilly11 skrev 2011-11-14 17:47:51 följande:
    Jo, det är nog ett oundvikligt öde att hamna där till slut. Men då kanske det är lika bra att ta tjuren vid hornen och göra pinan kort?
    Hehe... jadu, det får du bestämma vad du tror passar dig bäst Drömmer Men du kan ha en poäng där Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!