• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Vanilla ice queen

Det värsta som kan hända om man tar ut lycka i förskott är att man blir lycklig i förskott

Screw you guys i'm going home!
  • målar havet blått
    Glädje58 skrev 2012-04-23 12:01:46 följande:
    Då står jag där och väntar på dig med en tulpan i ena handen och en chokladask light i andra {#emotions_dlg.flower}  Solig
    Ett tips..köp en hel bukett istället för..  en!  Flört
  • Vanilla ice queen
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 12:05:42 följande:
    Det värsta som kan hända om man tar ut lycka i förskott är att man blir lycklig i förskott

Eller nää så var det inte... Det västa som kan hända om man tar ut lycka i förskott är att man kan bli lycklig två gånger. Nu tror kjag det blev rättDrömmer
  • Glädje58

Tänk mer på det ni vill ha, än att tänka på det ni vill undvika. Det är faktiskt mer roligare Drömmer

• målar havet blått
    Glädje58 skrev 2012-04-23 12:07:19 följande:
    Tänk mer på det ni vill ha, än att tänka på det ni vill undvika. Det är faktiskt mer roligare Drömmer
    jag sa ju det Flört
  • Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-04-23 12:06:23 följande:
    Ett tips..köp en hel bukett istället för..  en!  Flört
    Ja men jag tror inte det är okey att jag plockar så mycket blommor vid stationen. Tänkte att tar jag en, så märks det inte Tungan ute
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 12:06:44 följande:
    Eller nää så var det inte... Det västa som kan hända om man tar ut lycka i förskott är att man kan bli lycklig två gånger. Nu tror kjag det blev rättDrömmer
    Så himla rätt Skål
  • Vanilla ice queen
    Glädje58 skrev 2012-04-23 12:08:27 följande:
    Ja men jag tror inte det är okey att jag plockar så mycket blommor vid stationen. Tänkte att tar jag en, så märks det inte Tungan ute
  • målar havet blått
    Glädje58 skrev 2012-04-23 12:08:27 följande:
    jodå..finns säkert en hel rabatt där,så plocka lite glest så syns det inte ....Skrattande
  • Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-04-23 12:09:50 följande:
    jodå..finns säkert en hel rabatt där,så plocka lite glest så syns det inte ....Skrattande
    Annars kan jag sticka bort till coop, där har jag rabatt Tungan ute
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!