Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Lilly11 skrev 2011-11-14 17:47:51 följande:
    Jo, det är nog ett oundvikligt öde att hamna där till slut. Men då kanske det är lika bra att ta tjuren vid hornen och göra pinan kort?
    Eller så är det bara JAG som har problem med att hitta "rätt". Det finns ju inget som säger att ni inte har turen och lyckan på er sida Skål
    Smecker skrev 2011-11-14 18:01:39 följande:
    Eller så är det bara JAG som har problem med att alla bara är ute efter min kropp Oskyldig

Ok, ok, det var ett skämt.. Tungan ute Hade nog för närvarande varit rätt nöjd om någon var ute efter min kropp.
    Hehe.. det var faktiskt rätt så kul! För ibland så känns det faktiskt så!
    Detta kom tex till min mailbox igår....
    (sorry du som skrivit om du alltförmodan skulle läsa i den här tråden att jag outar dig Flört )

" ....Jag är ju några år för gammal för ditt spektrum men jag måste ju ändå säga detta. Du har en alldeles fantastisk kropp. 
    Grattis till den."
    Smecker skrev 2011-11-14 18:11:50 följande:
    Shaddap.. ingen gillar skrytmånsar Tungan ute Har ingen lärt sig att man skall dela med sig? Eller tror du att din kropp är någon sorts privat egendom? Flört
    Jag som är så bitter måste få leva på nåt Skrattande 
    Hehe.. men? Jag som trodde???  Inte ens sin egen kropp får man behålla som sin egen. Var är världen påväg! Flört 
    Smecker skrev 2011-11-14 18:19:54 följande:
    Bitter?! Om det där är bitter så är jag Celine Dion..

Nepp, sorry. Det kallas framsteg. Seså, upp med kroppen på den där silverbrickan så öppnar jag porten och släpper lös helvetets demoner.. förlåt, karlarna på BC menar jag. 
    Sak samma.... helvetets demoner = karlarna på BC Förvånad Så det blir ett bestämt "tack, men nej tack" från min sida! 

Och förresten så är den inte så fantastisk som tydligen vissa på Hp vill tro... så jag tror han var lite desperat bara Obestämd

Hej förresten Celine Dion, visste inte att du följde oss och denna tråd Flört
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-14 18:14:24 följande:
    Jag ser på det som såhär att man bara lär sig veta vad som är rätt och pirret kommer mer och mer sällan för att du faktiskt är mer säker på vad du vill ha. ELler jag bara svamlar men jag har reflekterat över det där med ett par gånger och sen plötsligt kommer pirret

jag tycker det är häftigt när man känner det redan när man skriver ill varandra bara, även om det kanske sen visar sig att pirret var fel så är det alltid skönt att känna sig sådär småkär  
    Eller bara mer kräsen... men sak samma... jag hoppas verkligen att det är "min tur snart" iallafall Drömmer Jag vill känna pirr igen!
    Smecker skrev 2011-11-14 18:36:32 följande:
    Jävla skitlänk...

">

Smecker skrev 2011-11-14 18:34:00 följande:
    Same shit, different name. I'm a demon from hell! Finns på BC alltså.. 

{#emotions_dlg.djavulsk}

Äh vad fan, det mest avtändande hos en kvinna är självkritik. Sånt är faktiskt upp till betraktaren att avgöra. Alla kan hitta skavanker, det är inte svårt. Men det är alltid helhetsintrycket som gör det. Lägg en fantastisk och fin personlighet ovan på det så blir det lätt 8-10/10.

Jag heter inte Celine Dion! Och du är inte bitter. Frågor på det? Tungan ute 
    Nope inga frågor på det.. då skiter jag i bitterheten och säger att jag då kvalar in i 8-10/10 för fantastisk och fin personlighet har jag också! Tungan ute

">

Anonym (ny) skrev 2011-11-14 18:44:57 följande:
    GGaaahhh bara 2 dagar kvar!!! Tänk om han inte är lika bra i verkligheten. Har ju fått 4 st nerköp på mina dejter här i höst. De har varit jättetrevliga på nätet men inte alls varit min typ och jag har känt NADA. Denna kille känner jag ju annorlunda för nu också än de andra killarna så jag hoppas det kommer kännas bättre på dejten också
    Ja, lycka till!
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-14 18:48:57 följande:
    Nej men allvarligt talat! 10 sidor på mindre än ett dygn?!
    Innan sa jag att jag tydligen inte kan resa bort en helg för att det då är så mycket att hinna ikapp. Nu kan jag tydligen inte ens jobba
    Hehe.. du måste visst hålla bättre bli på dina trådanhängare Flört Oskyldig 
    Smecker skrev 2011-11-14 18:57:10 följande:
    Celine Dion up yours! 
    ">

Ähhhh vad är det där för fjanterier! Den äkta vara ska det vara! Cool Skärpning!! 

">

Anonym (oseriös?) skrev 2011-11-14 19:16:28 följande:
    Jag blev förvirrad, taggar ner ett tag. Men det är möjligt att jag återkommer. Vilken djungel, å om man säger så: vissa stunder i livet hamnar man i vissa relationsvärderingsgrupperingar där värderingen av hur relationer ska vara, mötas etc har gränser inom olika intervall. På en vecka känns det som jag stött på alla relationsvärderingar oavsett livsstilsgrupp från ta det såå försiktigt till trekantshistorier och hej och hå. Lite road är jag ändå. Skrattande
    Jupp, trådstartaren Hopplös valde namnet på tråden väldigt bra, för en djungel det är vad det är!!! Och förvirrad har jag också hunnit bli många gånger om under min tid på nätet.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!