Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

kristinah skrev 2011-11-28 20:39:31 följande:
    jag anar en röd tråd i mitt inlägg....

undrar om det kan vara det jag just nu tänker på mest....
    hmm undra om du är ute efter sex?
  • Anonym (h)
    kristinah skrev 2011-11-28 21:08:05 följande:
    näpp!

absolut inte sex - men jag skulle itne tacka nej till lite hångel!
    hångla hade inte varit fel
  • Anonym (h)
    kristinah skrev 2011-11-28 21:17:34 följande:

som vanligt när jag hittar nån som ser fin och trevlig ut och verkar bra.

Så bor karlsloken långt bort i annan stad  - och alla verkar ju bo i göteborg också....

du får flytta hit tii gbg
  • Anonym (h)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-29 02:35:28 följande:
    Nej?! Ingen som sagt det till mig iaf. Menjag menar att när det väl blir bröllop tack vare denna tråd ska ska jag vara bjuden
    självklart ska du stå högst upp på listan av vilka som ska bli bjudna om man kommer gifta sig

Nu blir det att sova lite, ska jobba inatt och ska förhoppnings viss träffa min dejt idag
  • Anonym (h)
    Smecker skrev 2011-11-29 10:05:08 följande:
    Typiskt.. jag som pimpat ut min kropp för att få ihop till en hångel-resa till dig. 17 kr har jag fått ihop hittills! Guld i mun
    hihihi jag kan nog bidra med 3 kr till din hångelresa
  • Anonym (h)
    bellis79 skrev 2011-11-29 10:14:03 följande:
    Uppdatering från igår, jag pratade ut med han jag träffar, sa vad jag tyckte och tänkte och han har lovat att kommer det upp något mer så ska han fråga mig om han måste på ett normalt sätt.
    Han vet nu varför jag reagerade som jag gjorde och även att det inte var OK och att jag kommer markera framöver om jag ser samma sak igen.
    Allt är löst nu hoppas jag och jag vill bara ha lugn o ro, hade en underbar kväll sedan där vi även bokade en resa i mars ihop..
    Han bad även om ursäkt och vi båda sa att vi behöver bli bättre på att kommunicera med varandra..
    hoppas att det blir bättre nu. alltid skönt och få förklara och förklarat för sig
  • Anonym (h)
    kristinah skrev 2011-11-29 10:28:07 följande:
    Men du...jag finns kvar här - och vem vet, jag kanske är singel igen när du kommer upp om en 2-3 år.
    Jag är förmodligen fortfarande singel senare ikväll också om du vill komma hit

Förövrigt är jag försiktig med att tro att det ens blir av.
    De senaste gångerna har det ju blivit inställt i sista sekund. men han har lämnat ut sitt telefonnummer så jag vet var han bor.. haha
    Han verkar helt ny på HP också och det är då de ska plockas har jag hört - innan de hinner bli förstörda och blasé av alla snygga 20-åringar i bikini.

Hoppas det blir trevligt - vi har skrivit 6 meddelanden TILLSAMMAN (3 var) det är nog det kortaste förspelet till en dejt jag har varit med om hittills.
    lycka till. precis man ska vara snabb på dom nya killarna på dejtingsidorna, han jag träffar nu var regad i två månader och jag var hans första dejt    dumt med långa förspel till en dejt

tyvärr har min dejt blivit sämre, igår trodde han att han var frisk igen men blev sjuk igen inatt. suck suck vill ju kramas pussas och hångla lite juu
  • Anonym (h)

min dejt som jag dejtyar nu är min 3:e nätdejt

• Anonym (h)
    Smecker skrev 2011-11-29 10:45:14 följande:
    3 kr? Oj! Så mycket har jag aldrig fått på en gång! Vad måste jag göra för de pengarna?
    du ska spara dom till din hångelresa
  • Anonym (h)
    giftgrodan skrev 2011-11-29 11:35:46 följande:
    bytte just presentation. Ska bli jäkligt intressant att se om den kan ge bättre utfall än den gamla...
    lycka till hoppas att du får något bra napp
  • Anonym (h)
    Smecker skrev 2011-11-29 14:06:55 följande:
    Men jag måste ju GÖRA något för att få pengarna, annars är det allmosor och det gillar jag inte ett dugg. Jag kan flasha min håriga bringa?
    skippar nog att se din hårigabringa, du kan få bjuda på en kram
  • Anonym (h)
    bellis79 skrev 2011-11-29 14:09:16 följande:
    Jag kommer hålla mig o andas innan jag blir arg igen, vill ej bråka o i detta fall så har jag släppt det som varit, vi har pratat ut o bråkar vi igen så kommer vi göra slut, så känner jag, ingen av oss orkar detta.
    Nu vet han också varför jag reagerade som jag gjorde, hur jag kände mig..
    Ja lite hettning var nog bra, vi har ej setts på 2 veckor så är rätt trött idag:)
    ja andas bör man göra. alltid skönt och kuna läga saker bakom sig.
  • Anonym (h)
    Smecker skrev 2011-11-29 14:31:59 följande:
    Men.. för 3 kr.. för en kram? Seriöst? Det är ett satans överpris, nästan så jag skäms.
    hihihi då får du dansla lite sexigt med kläderna på
  • Anonym (h)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-29 14:30:51 följande:
    Ja han hörde äntligen av sig, men han ringde istället för att sms'a. Vi ska höras idag igen och bestämma dag att ses i veckan. Skulle jag välja hade jag valt idag, imorgon, torsdag och söndag
    skoj gu vad härligt
  • Anonym (h)
    Smecker skrev 2011-11-29 17:03:12 följande:
    Stämmer bra. Det är inte smart att vara kär, och man är inte smart när man är kär. Men vad är väl en bal på slottet.. spring nu ut och kära ner er!
    är ju nästan kär ju. tycker om min dejt väldigt mycket så snart är jag kär
  • Anonym (h)
    Smecker skrev 2011-11-29 17:10:08 följande:
    Nära skjuter ingen skägglus! Bättre kan du
    ok då får väl erkänna att jag allt är lite kär
  • Anonym (h)
    Glädje58 skrev 2011-11-29 19:47:58 följande:
    Jag tvättar också ikväll. Tycker det är väldigt enkelt att sortera tvätt. Alla kalsonger tvättas för sig, alla tröjor för sig, alla skjortor för sig. Det spelar ingen roll vad det är för färg på dem, bara det är samma sorts plagg i maskinen.
    och hur ser din tvätt ut efter att du har tvättat på det visset??
  • Anonym (h)
    Anonym (Mikaela) skrev 2011-11-29 21:06:56 följande:
    God kväll i tråden.

Det blir dejt på lördag här, kommer troligtvis vara bakis eftersom jag ska ut
    med mina tjejkompisar på fredag.

Han är en väldigt trevlig typ.. Tycker han är fin och charmig, sen skriver han roliga sms ;)
    5 mil måste väl vara ett lagom avstånd?

Har en till dejt på tisdag, den killen kan funka... Jag gillar att han har
    barn och så har han ett bra jobb. Han är egentligen inte min typ.

Men i verkligheten så ser jag troligtvis rätt bra ut.

Vad händer hos er då?

Inget snusk på G?? :p
    lycka till på lördag hoppas att det blir en mysig dejt, min dejt bor ca 10 mil ifrån mej, lite för långt, hade velat haft han här i gbg men nejdå han bor i Uddevalla tyvärr
  • Anonym (h)
    kristinah skrev 2011-11-29 21:42:52 följande:
    På väg hem från dejt.... Klarade tentan idag också, nu får CSN sina poäng som de vill ha....
    grattis grattis. Hoppas att dejten gick bra också. nu får du allt berätta hur det gick
  • Anonym (h)
    nelly82 skrev 2013-08-25 19:26:02 följande:
    Åh! Bor du oxå här!? Kul! Pma gärna, själv bor jag i oslo =)

Flyttar på lördag. Dock mycket högre upp. Tre timmar norr om Bergen.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!