• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2011-12-14 13:36:57 följande:

Nä men nu var du väl lite taskig, bara en? haha

alltid kul att skoja lite Flört
    Mamma till Citrina 061007 & Leia 080617
  • Heidi1
    Laurora skrev 2011-12-14 20:20:33 följande:
    Jaha försök två att bli blondin igen då. Idag kan man säga att det fungerar jag spillde lite på fingret. Ni ska få se! FY spill aldrig skitstark blondering på er själva! (det var väl handsken som det var hål i)

det ser inte så bra ut
  • Heidi1
    kristinah skrev 2011-12-14 19:22:35 följande:

Så sjönk mannen i mina ögon ett snäpp - eller kanske 7.

När han fegar och lämpar över allt på mig - utan att ta ansvar för sina handlingar eller ord. När han plötsligt börjar skydda sig med att vara kall och hård och kort i tonen där han tidigare varit fylld av kramar och mys och gos....ja då känner jag att jag tappar intresse och lust rätt så fort.

fyfasiken

men så ser man också att även den man trodde var den mest perfekte visar att han är en sån där man som jag INTE vill leva med. Då undrar man om där finns någon som är så där trevlig och glad och öppen och tar ansvar för sina handlingar och ord....finns han där ute tro?

fy fabian...nu gräver jag mig ner i pluggträsket ett tag framöver istället.

låter jobbigt, hoppas att det blir bättre snart. kram
  • Heidi1

vad gör ni ikväll då?

Själv så sitter jag på jobbet, har varit på en väldigt trevlig middag med jobbet  

• Heidi1
    Night sky skrev 2011-12-14 23:19:27 följande:
    Hallå där.
    Jag försöker hålla mig vaken lite längre då jag från och med i morgon natt ska jobba några nätter på raken. Så tänkte försöka förskjuta dygnet lite :)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på?

Har du lugnt på jobbet? 

har det super lungt på jobbet, brukar vara det, har lite saker jag ska göra men det väntar jag med tills jag är trött trött.

Vad jobbar du med?   
  • Heidi1
    Night sky skrev 2011-12-14 23:48:53 följande:
    Jag förstår. Jo, lite är ju bra att ha att göra så man kan hålla sig vaken fram på morgonen.

Jag jobbar inom vården. 

jobbar också innom vården, dock jobbar jag ensam, men i slutet av januari ska det även bli en sovand jour här + att den vakna ska vara kvar, fast då ska jag inte jobba natt längre. Hoppas att jag får ett dagtids jobb eller kommer in på studier. Behöver dagtid NU, lite jobbigt när det inte finns tillräkligt med nattdagis
  • Heidi1
    Night sky skrev 2011-12-15 00:12:06 följande:
    Jag kommer inte att jobba ensam... det är skönt. Och jag har heller inga barn att ta hänsyn till så det funkar bra att jobba lite natt då och då, allt är (förhoppningsvis) lite lugnare då iallafall. Jag ska också bara jobba lite nätter här över jul och nyårshelgen.

lyx att slippa jobba själv. sååå tråkit att jobba själv har jobbat natt sen mitten av oktober och ska jobba natt till mitten av januari om inget annat händer
  • Heidi1
    Night sky skrev 2011-12-15 00:23:47 följande:
    Jo, det är skönt att kunna ha nån att prata med. Men det är väl skönt då att det är tidsbegränsat iallafall!?

ja det är jätte skönt att det är tidsbegränsat, har svårt att sova på dagarna, sover ca 5 timmar och det är ju förlite
  • Heidi1
    Night sky skrev 2011-12-15 00:34:03 följande:
    Oj, ja.. då blir det ju jobbigt. När slutar du på morgonen?

kvart över sju, hem och hämta barnen och lämna dom på dagis. men som tur är att nätterna jag inte jobbar så sover jag iaf. jobbar ju två eller tre nätter på rad.
  • Heidi1
    Night sky skrev 2011-12-15 00:44:33 följande:
    Ja okej ja... just ja, du måste ta barnen till dagis också innan du kan sova.
    Jag slutar kvart i åtta.
    Hmm.. funderar på om jag ska ta och sova iallafall nu... vet liksom inte vad jag ska hitta på. Får väl ta och försöka sova en liten stund i morgon eftermiddag/kväll innan jag sticker iväg på jobb istället? 

du får sova så gott. ska jobba imorgon natt jag med
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!