• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

visma1 skrev 2012-09-10 19:10:32 följande:
    Jag vet inte. Har aldrig haft sådana principer iallafall, händer det så händer det typ
    Fast det handlar ju inte om någon princip bara att där och då kanske man inte är förmögen att ta emot eller ge kärlek. 
  • takida

En positiv sak med höst och vinter är att man kan använda mössa varje dag och idag har jag shoppat en ny snygg rosa mössa. Love itGlad

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-11 21:33:14 följande:

ASG! Nää men jag ska till halmstad om några veckor och göra GU-1 och då kan du få vara statist så kan jag skjuta dig i benet och strypa blödningen med mina stringtrosor
    Hahaha, du är störd på riktigtSkrattandeHjärta
  • takida
    lemonina skrev 2012-09-11 22:02:11 följande:

Har du positiva veckan här Takida? Igår var det härliga Måndag och idag är det härliga vinter
    En får väl försöka iafSkrattande
    Men det är lika tungt varje sommar när jag måste lägga mössan på hyllan så idag när jag hittade en ny snygg så var lyckan total!

• takida
    Shades skrev 2012-09-11 21:43:27 följande:
    My kind of woman ;)
    Så du gillar störda kvinnorSkrattande se då till att haffa Vanilla innan hon blir osingelFlört
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-11 22:21:59 följande:
    Vart har du hittat en så snygg mössa? Jag har också kollat mössor idag och vinterjacka men kan inte bestämma mig riktigt;)
    Hittade en knallrosa på HM och den var precis min stil!
    lemonina skrev 2012-09-11 22:27:46 följande:
    Det är rätt:) Ja inte är det lätt att hitta mössa. Tycker det är förmycket smurfmössa nu för tiden och jag passar inte riktigt i det hihi.
    Smurfmössa?
    visma1 skrev 2012-09-11 22:31:39 följande:
    Jag fryser hellre än tar på mig en mössa, förstör ju frillan
    Men med mössa så slipper man ju tänka på att fixa frillan, bara att dra på sig den så är man klar senSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-12 01:01:05 följande:
    Puss på dig TakidaHjärta Den här damen lär få vara singel forever and ever ever men hällre det än att bli normal
    Damn right!! Flört
  • takida
    Shades skrev 2012-09-12 07:05:37 följande:
    Nja, jag gillar kvinnor (inte bara störda) och Vanilla uppvisar en störning som är än mer attraktiv (jag menar, hur många kvinnor har du sett som citerar Cartman i sin signatur?)  ;)

Men jag gillar hur du tänker... Kan du fråga chans på henne åt mig?
    Hahaha, ska det vara nödvändigt? 
    Hon har ju redan kommit med ett erbjudande du inte kan tacka nej tillSkrattandeFlört 
  • takida
    Shades skrev 2012-09-12 14:37:56 följande:
    Ja, ryktet säger så ;)

Mjo... men om jag fått chans på henne redan innan kanske vi kan göra allt _förutom_ att skjuta mig först?

Ahh, du tänker så duSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!