Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-06-23 18:53:33 följande:
    ...men helt plötsligt känns det inte lika kravlöst längre vilket irriterar mig konstigt nog...
    Men det är du som skapar kraven, eller hur?
  • Glädje58
    Chromakey skrev 2012-06-23 18:55:06 följande:
    ... The rib bone connected the leg bone,.. 

Kan det verkligen stämma?
  • Glädje58
    takida skrev 2012-06-23 19:27:13 följande:
    Ja visst är det de. 

Gör inte det. Låt det få vara lekfullt och kravlöst tills det bara inte går längre. Ha inte för bråttom.
  • Glädje58

Jag har en tallrik med kladdkaka och vaniljglass framför mig. Kakan visar inget intresse alls för mig men liktförbannat så blev jag intresserad. Och en minut senare så sitter jag och mumsar i mig Glad 

Det där med ointresse funkar jättebra på mig i alla fall Skrattande

• Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-24 20:06:02 följande:
    Colan: nej, bara lösa planer då han eg skulle vara barnfri nu... Men hans son vill vara med honom och vad ska jag säga om det liksom? Barnen går före, så är det bara...

När har ni praktisk möjlighet att ses igen?
  • Glädje58
    Anonym (happydating) skrev 2012-06-24 20:12:38 följande:
    Jag vill bli jagad=)). Tips??

Är du tjej, le... låt blicken falla ner... klart Glad   Sen börjar jakten... spring (men inte för fort)
  • Glädje58
    takida skrev 2012-06-24 20:33:39 följande:
    Om tre veckor ska jag typ in i klimakteriet,...
    Va? Förvånad
  • Glädje58
    ulfsas skrev 2012-06-25 16:53:39 följande:
    Hur tycker ni?
    Om man träffar en tjej som man inte vet riktigt vad man vill med skall man då ha sex bara för att se och sedan dumpa eller? Om man nästan säkert vet att man inte kommer att vilja mer än så och då hon (troligen) vill ha mer än bara sex. En tjej som är ute efter ett seriöst förhållande alltså.
    Man kan ju inte heller veta allt innan.
    Är det taskigt eller bara naturligt att testa på så?
    Du vet väl till 99% hur du vill ha det, så ja, det är taskigt mot henne att inte berätta det för henne. Men vill du passa på att ha henne för sexets skull, så är det bara att köra på tills hon upptäcker det.
  • Glädje58
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-25 17:32:12 följande:
    Hörrni killar! Föredrar ni brunetter eller blondiner?! Är ruskigt nyfiken då jag ser ett mönster bland killar jag träffar. Varje gång blir jag utbytt mot en liten brunett och helt plötsligt blir det snabbt flickvän. Inte för att jag tycker att utseende och hårfärg ska spela så stor roll men 3ggr på raken liksom!!! (självklart spelar utseende roll men hårfärg liksom, måste vara en dålig slump eller så avskräcker jag dem...)
    Jag älskar mörk färg. Men jag ser titt som tätt snygga tjejer som har ljus hårfärg. 

Vad trivs du själv i vanilla?  Det är viktigt att du gillar det du ser i spegeln
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!