• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-10-28 20:24:59 följande:
    Vill hoppa in i diskussionen men hästar är inte riktigt mitt ämne... Fick iofs en frågan i veckan om jag kunde prata om vad som helst i en halvtimme (efter ett långt babblande om rakhyvlar - det är synd om mina klasskompisar). Ska väl försöka flika in något om hästar då, bara för att jag känner att jag vill (synd om er med alltså, men det är ni väl vana med :P) Hade iaf en Islänning och en Ardenner här på sommarbete några somnrar när jag var i typ mellanstadieåldern och har väl varit med syrran till stallet nån gång också (hon var hästtjej men bodde ju i Örebro). Hängde för övrigt i ett stall i byn när jag var typ 10-12 också, minns inte att jag gjorde något mer än tjattrade med folk och mockade dock. Har iofs hyrt ut stallet för några år sen med, bodde 2 travhästar där. That´s all I think.

Vi kan prata om annat med. Bara inte rakhyvlar
  • Heidi1
    cajsasmamma skrev 2012-10-29 19:16:26 följande:
    Och här var det livat, är alla på dejter eller?

Inte jag. Pysslar inte med dejting

Nattar nu äldsta dotter
  • Heidi1
    cajsasmamma skrev 2012-10-29 19:47:46 följande:
    Inte jag heller  
    Ja justa ja du har ju alla dina hästar, kan tänka mig att det blir lite svårt att hinna med att dejta då. Du får försöka hitta en kille och dejta med som tycker om hästar så kan ni dejta på hästarna
  • Heidi1
    cajsasmamma skrev 2012-10-29 20:06:43 följande:
    Jag har faktiskt aldrig dejtat med en hästkille, kanske borde göra det?
    Du får testa.
  • Heidi1
    Cocacola skrev 2012-10-30 22:00:36 följande:
    Hallå!

Vart tog alla vääägen?

Jag är på jobbet. Ska snart gå och sova och få betalt och hoppas att man slipper bli väckt inatt.
  • Heidi1
    Cocacola skrev 2012-10-30 22:13:13 följande:
    Får du betalt alla timmar? Mamma räknade ut att hon är på jobbet minst 48h veckan men får betalt för 36.

Det tror jag. Jag har ju mina timmar jag ska jobba per månad. Är fastanställd. Vet att jag får betalt fyra timmar vaket och fyra timmar jour och inget extra när vi måste vakna men då brukar vi kunna få gå hem tidigare. Får dubbelkolla det. Har precis börjat jobba jour.
  • Heidi1
    takida skrev 2012-11-02 21:36:01 följande:
    Här var det minsann inget drag, är alla ute på roligheter i kväll kanske?

Nopp har precis tittat på dom tre musketörerna med min älskling

Vad hittar du på?
  • Heidi1
    takida skrev 2012-11-02 21:36:01 följande:
    Här var det minsann inget drag, är alla ute på roligheter i kväll kanske?

Nopp har precis tittat på dom tre musketörerna med min älskling

Vad hittar du på?
  • Heidi1
    nu123 skrev 2012-11-04 07:16:49 följande:
    Hej igen alla! Hur går det? :)

För mig går det jättebra! Själv då?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!