Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-06-27 22:23:21 följande:
    Jo jag är rätt bra på att överraska mig själv, lyckas göra otippade saker jämtFlört
    Men om det är bra eller dåligt låter jag vara osagt.. 

Du gör säkert både bra och mindre bra överraskningar Glad
  • Glädje58
    takida skrev 2012-06-27 22:32:13 följande:
    ...jag håller tummarna för att det inte kommer mer{#emotions_dlg.flower}

Tack snälla du Solig

Nej fan, jag har inte tid med sånt Skrattande
  • Glädje58
    Cocacola skrev 2012-06-27 22:33:19 följande:

Slut på energi, slut på livslust

Är det för lite roligt i din tillvaro?
  • Glädje58
    lemonina skrev 2012-06-27 22:37:33 följande:
    Nämen vad säger du?!Förvånad Stackare. Tur att de fick bort det från näsan då. Hoppas det inte kommer igen.Nalle

Tack för nallen Solig  den behövde jag, för jag hade just gett bort min till takida
  • Glädje58
    Cocacola skrev 2012-06-27 22:47:33 följande:

Slut på kolsyra låter som en passande beskrivning, och fick mig att dra på smilbanden iaf en aning... Det finns tydligen hopp ändå... 

• Glädje58

Alltså, jag kan inte låta bli och tänka på hur det hade varit om vi alla i tråden hade bott på samma gård. Herregud... Skrattande

• Glädje58

Jag har allt tänkt på dig från och till. Kännt att du måste släppa henne. Men det var ju innan jag visste det här med rättsprocessen. Nu blir du ju kontaktad av henne indirekt via ombud.

Finns det verkligen inget du kan tänka dig göra eller säga till henne, som skulle få henne på andra tankar än att starta en rättsprocess?

• Glädje58
    Cocacola skrev 2012-06-27 23:07:35 följande:

...Det positiva i det hela är väl att jag iaf inte är stressad utan anledning och att det finns konkreta lösningar för att kunna göra något åt läget. Det negativa är att jag är helt slut och inte har tillräckligt med energi för att verkligen få det gjort...
    Lite moment 22. Kan du få någon mer hjälp utifrån?
  • Glädje58
    Cocacola skrev 2012-06-27 23:11:39 följande:

Kram! {#emotions_dlg.flower}

Har lite klent med uppmuntrande ord för tillfället men jag hoppas verkligen att du slipper mer cancer. Jäkla skitsjukdom det där.   

Kram tillbaka Solig  Vi kan behöva det allihopa här ikväll
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!