• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

På nyårsafton börjar jag jobba kl 13 och går av mitt pass kl 13 på nyårsdagen

• Heidi1
    Näckrosen skrev 2012-12-30 09:18:19 följande:
    Hej på er. Nu var det lääänge sedan jag skrev här. Har varit inne och läst emellan åt.
    Vill bara berätta att jag hittat min prins på HP. Efter alla turer fram och tillbaka och hit och dit så fanns han bara där...
    härligt för dig!!!!
  • Heidi1
    Racer x skrev 2012-12-30 18:55:54 följande:
    Av det jag har sett så är det lovande.

Lycka till!
  • Heidi1
    Cocacola skrev 2013-01-03 19:03:36 följande:
    Vafan! :D gjorde jag inte det?

Tja, höll på att dra på mig träningskläder och fick helt plötsligt huvudvärk modell nu sprängs mitt huvud som snabbt blev värre och höll i sig. Det gjorde så ont så jag grät, fy fan säger jag bara.

Hur som helst så hamnade jag här och väntar nu på svar. De ska utesluta blödning i hjärnan. Har visst ett ryggmärgsprov eller något ditåt att vänta också, låter inte ett dugg trevligt

.

Hoppas att allt är som det ska vara. Lycka till!Kram
  • Heidi1
    Madida skrev 2013-01-04 11:30:32 följande:
    Dejt inbokad om 1 timme. Ibland ska man inte planera så mycket utan bara säga ja tack

Lycka till!
  • Heidi1
    cajsasmamma skrev 2013-01-08 13:16:07 följande:
    Va??? Meh inte har du sagt att du skulle komma hit idag?! Måste jag stress-städa nu, baka och klä på mig något snyggt??

Glöm inte sexiga underkläder
  • Heidi1
    s07 skrev 2013-01-09 14:39:10 följande:
    Hej,

Vad kul att se att denna tråd lever och frodar, kommer ihåg att jag hängde här en hel del precis när jag begav mig ut i nätdejtingsdjungeln...nu i efterhand måste jag säga att det var så LÄSKIGT, och jag var så himla rädd att förlora den jag verkligen tyckte om och inte schabbla mig. Men allt har (hittills) gått jättebra, vi är numera ett etablerat par och det känns så kul.

Summa summarum, vill säga att nätdejting kan verkligen fungera fint, har förtås gått på flera nitar men man måste kämpa för att nå sitt mål. Känns som om jag hittat min drömprins!

Hur går det för er andra?

Vad skoj Jag har blivit sambo med en som jag träffade vi nätet
  • Heidi1
    s07 skrev 2013-01-09 15:18:48 följande:
    Heidi, vad kul!
    Hur fort gick det? Det är mitt nästa mål men det är en segare process med all bostadsexercis...man ska sälja och köpa, hitta vad man vill ha etc...
    Det gick rätt fort. Vi blev seriösa i början av april. Jag hade en lägenhet i andrahand och fick ett erbjudande på en fyra och ditt flyttade vi 1 september. Vi tyckte det var lika bra efter som ändå aldrig var hemma

Hur länge har ni varit tillsammans?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!