Inlägg från: Sofia1970 |Visa alla inlägg
  • Sofia1970

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

25-åringar 55-65 åringar och så gott som ingen i spannet därmellan. Jag attraherar fel åldergrupp känner jag.

• Sofia1970

Jag ser inget problem i det Baloou

• Sofia1970
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-31 23:12:36 följande:
    Försöker man hitta någon att leva med så behöver man väl inte leva i celibat tills man hittar rätt.  Men om man börjar bli seriös med någon, vill träffas flera gånger och så tycker jag att man ska bruta med sin KK. En KK är man väl så pass öppen med att det inte borde vara ett problem. Jag tycker väl inte att det känns helt ok att träffa sin KK ända tills man börjar ha sex med den man dejtar mer seriöst. Jag skulle i all inte tycka att det kändes bra. Men det är klart. Det beror ju hur snart man väljer att ha sex med någon. Men sex med KK på torsdagen och med den seriösa dejten på fredag/lördag känns inte ok.
    Jag håller med dig Mia.
  • Sofia1970
    Anonym (smådesperat) skrev 2011-07-31 23:18:29 följande:

Uppdatering: utväxlat msn med den jag mailade. Ett litet steg för världen, men inte så litet för mig!

wow det rör sig, själv fick jag förslag om sex från en man på 65 utan foto. Inte så sugen då.....
  • Sofia1970
    Anonym (smådesperat) skrev 2011-07-31 23:21:18 följande:
    Jag får samma fundering som med spam, hur kan det löna sig att skicka ut sånt? Kan det någonsin funka, liksom?
    Han började med nåt vanligt som hej är allt bra med dig eller nåt sånt, så svarade jag sen kom det förslag om att träffas och en fråga om jag gillar att älska många gånger på en dag.
  • Sofia1970
    Anonym (smådesperat) skrev 2011-07-31 23:24:46 följande:
    åh, men då måste du väl ha blivit superkåt? :P
    Absolut han fick min adress och hemnummer genast.
  • Sofia1970
    Ernst Hugo skrev 2011-07-31 23:27:54 följande:
    Fråga om han vill bada med kläderna på kanske..........*L*
    Ja och vilken typ av kläder han helst har på sig när han badar.
  • Sofia1970

Glädje58, hur skulle jag nånsin kunna svara på meddelanden utan lite hjälp från er här. Tack, jag tar ditt svar, Baloou, min förra verkar inte gilla nakenbadare för han har inte svarat.

• Sofia1970
    Anonym (tips) skrev 2011-08-01 02:12:34 följande:
    Ja, absolut, så är det ju. Det kom bara så oväntat liksom. Jag trodde att han kanske skulle ta det lite lugnt och läka ifred. Men det är jäkligt dumt av mig att värdera ÅT honom. Som du skriver så är vi ju alla olika. Men det tog hårt. Jag brukade vara glad, men har varit less på vår ojämställda vardag. Då går han och dumpar MIG liksom ;) och söker efter en GLAD 20-åring. Hehehe, jag hör ju själv hur det låter. Ut och leta nytt ska jag också göra en när jag är läkt. Det verkar finnas fint stöd här ute iallafall :) Hur går det för dig då, Häckhäxan? Coolt nickname förresten! Betyder det att du brukar gömma dig i häcken? Har snygg rumpa? Jag blir nyfiken!
    Så gjorde min man med (fast jag vet iofs inte vad han sökte efter), men 3 dagar efter vi bestämt at det blir skilsmässa kom det inbetaningskort hem till oss från flera dejtingsidor. Det är lika iaf.

Det du kan vara rätt säker på är att han inte inte lämnar dig för han träffat nån ny. Även om han dumpade dig så se det potitivt för du slipper att han är bitter på att du var dum och dumpade honom den fantastiske mannen. Så får du dessutom alla sympatier.
  • Sofia1970
    Baginbox skrev 2011-08-01 15:42:36 följande:
    Så, nu har Xman fattat galoppen. Pojkar, kort presentation. Inga långa kravspecar eller presentationer. Ställ frågor utan att vara creepy. Verka intresserad utan att verka för intresserad. Finns nån liten detalj som är extra intressant så häng på den. Finns det en bild så kommentera den positivt utan att överdriva. Ha gärna med i din pres att du vill träffas ganska snart. Fråga inte om telefonnummer. Gör du rätt så kommer det automatiskt.  Var inte för på. Svara inte för snabbt. Vänta nåt halvdygn eller mer. Generellt så ska du berätta för den som är äldre än du hur vacker hon är och för den som är yngre än du hur speciell hon är. Generellt. Undantag finns och var uppmärksam på dem.
    Du har ju fattat, nu kommer de rasa in erbjudandena , fast för mig kan jag säga att det där med att vänta ett halvt dygn med att svara det går inte jag igång på. Jag har gärna en snabb mailkonverasion på en gång lite som en chatt.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!