Inlägg från: Anonym (e) |Visa alla inlägg
  • Anonym (e)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Shit va svårt, vi kommer ju inte bara kunna ta en fika?! man åker ju inte 50mil för att ses en halvtimme... blir svårt att lära känna honom... sen är ju frågan om någon av oss är flyttbara och det tror jag inte för han har barn och hus och jag har också barn och kan inte flytta så långt från min sons pappa. Typiskt!!! han är ju sååå söt

• Anonym (e)

men ärligt, hur gör man när inte bara kan ta en promenad eller fika? om man bor för långt bor för det? hade ni struntat i det redan från början?

• Anonym (e)

Jaha nu behöver jag inte fundera på honom som bor 50mil ifrån som jag tyckte var sååå fin och verkade vettig. Även han har slutat skriva!!!! va f-n! han skrev ändå mycket till mig och att han var nyfiken på mig och att jag verkade vara väldigt intressant. Jovisst!! det här med nätdejting fungera ju inte alls för mig!

• Anonym (e)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-09-15 17:16:00 följande:
    Men? Vad sjutton.. gjorde han inte nån sorts vink om nåt innan han slutade skriva? Han bara la av helt tvärt alltså?
    Det har inte hänt nåt då som gör att han inte kan skriva? När hörde du av honom senast? 
    Ingen vink alls tom tvärtom....åh jag har lovat mig själv att inte låta mig dras ner men det är ju det som händer! man känner sig så värdelös... jag ser att han läst mitt sista brev jag skrev och det är snart 3dagar sedan... och han brukar alltid svara på en gång... jaja det var väl inte meningen men jag tycker man förtjänar en liten förklaring iaf. Nu tappar jag ju lusten att skriva långa brev till någon det är ju totalt slöseri med tid och energi!
  • Anonym (e)
    Bellis797 skrev 2011-09-20 20:56:56 följande:
    Jag har kanske utåt en rätt självsäker utstrålning, social o trevlig o det är jag men just gällande min kropp o utseendet har jag verkligen komplex för , det har blivit värre när jag blev singel. Att man vill se bra ut, vara i form o så för annars så träffar man ingen.. Det är så dumt tänkt , jag vet för insidan är också a-o men så ser man alla par som ser så lyckliga ut , i form o  bara sådan utstrålning... Det kan göra att jag tycker singellivet suger.. Är det bara jag , eller vad säger ni singlar,. känner ni mer press eller struntar ni helt i det?
    Ja jag känner mer press.... nu har man ju fött barn också så man ser ju inte ut riktigt som man gjorde sist man träffade någon men jag tränar och försöker hålla mig fin.
  • Anonym (e)
    Flashbulb skrev 2011-09-26 16:16:32 följande:
    Känner mig rätt deppig.. går inget vidare.. har väl en ca 6-7 pers som besöker mig om dagen på HP men ingen skriver. Har en bra press, bra bilder men ändå skriver ingen. Börjar känna mig, ful, äcklig och motbjudande.  Alla andra verkar hitta någon, de lyckas iallafall få kontakt, gå på dejt men inte jag.. 6år har redan gått.  Önskar att någon kunde acceptera mig för den jag är.
    Kanske ingen tröst men jag känner precis som dig!
  • Anonym (e)

Åh hur kan man känna pirr  i magen av någon man inte träffa IRL?! bara han jag kännt så av... han skrev att han också känner så men han bor ju fortfarande 50mil bort... och han har hus och barn där och jag har ett barn här jag aldrig skulle lämna...

• Anonym (e)

Åh han vill komma och hälsa på verkar det som! men eftersom vi har 50mil ifrån varandra så tvekar jag... jag kan ju inte erbjuda honom att bo hos mig jag känner ju inte honom.

Hade ni vågat lämna ut er på facebook?  

• Anonym (e)
    Anonym (ny) skrev 2011-10-03 19:41:44 följande:
    jag som varit så feg o så nervös att dejta har nu bokat in min 4:e dejt med den 4:e killen (har ju inte hittat rätt än ) nu i veckan. är imponerad av mig själv även om det är lite i förhållande till många här inne. Men 4 dejter på 2 månader är rekord för mig haha.
    Kunde haft fler men har gallrat rätt friskt.

Hoppas att jag inte känner mig lika jävla nervös efter varje gång haha
    Jag satsar på att våga min första vad gör ni på dejterna? några tips? förutom att fika? verkar jobbigt att sitta och stirra på varandra och försöka komma på ngt att prata om.
  • Anonym (e)
    An0nym0us skrev 2011-10-03 22:49:12 följande:

Kan han inte ta in på hotell eller motell? Tycker INTE du ska låta han stanna hos dig iallfall...

Jo det får han göra isf! vi är vänner på facebook nu och jag måste säga att jag är lite besviken... hans gilla-markeringar gillar inte jag så att säga....en var: vad sa du jag tänker på bröst! och en annan var jenna jameson överreaegera jag eller? han har inte antytt på sex överhuvudtaget till mig i sina brev, och han har inte ens aktivt sexliv som väsentligt för mig i hans profil( som alla andra män har på mötesplatsen )
    Nej fasen nu blev jag tveksam
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!