Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Nu slår jag nog rekordet över charmigast mail! Detta fick jag nyss:
Hej
Jag är en impotent man som undrar om jag får ge dig fotmassage?
Nu slår jag nog rekordet över charmigast mail! Detta fick jag nyss:
Hej
Jag är en impotent man som undrar om jag får ge dig fotmassage?
Ja herregud vilken dumpning jag åkte på precis och jag känner mig verkligen dum. Tog upp med killen jag träffade att det inte kändes som att han var väldigt engagerad trots att vi setts i tre månader och träffats två gånger i veckan. Fick till svar att han aldrog känt något för mig utan bara sett mig som vän. Och jag känner mig så jäkla utnyttjad för sex nu, jag berättade precis r vi började träffas att jag inte var intresserad av något kk och att han skulle säga ifrån om han inte kände något. Direkt börjar jag ju undra vad det är för fel på mig, sex dög jag till...ofta men inget mer.
Etanol: jag hade väl på känn att han inte var upp över öronen i mig, men ja jag tycker också det är respektlöst när han visste att jag ville mer än sex. Dessutom har jag hela tiden varit ärlig med att jag gillar honom så jag tycker ju att han kunde stoppat detta så fort han insåg att jag inte var något för honom. Jag känner mig lite smutsig och utnyttjad som sagt.
S07: ja intresset försvann rätt fort men tankarna om vad jag gjorde för fel och om det är fel på mig finns tyvärr kvar. Jag avskyr att jag alltid vänder det till att det måste vara fel på mig och inte killen, tänk om det hade funnits någon bra kurs att gå istället som lärde mig att inte klanka ner på mig själv.
Smecker och hopplös: tack jag visste väl att ni här inne skulle få mig att känna mig lite gladare :)
Starchild81: tack snälla :)
Idag ska jag gå ur min comfort zone och gå på dejt med en kille som är 11 år äldre. I vanliga fall hade jag aldrig gjort det (även om man säger att åldern bara är en siffra) men han är verkligen trevlig och ja man lever bara en gång. Men fan vad nervös jag är....
Nu är jag nyss hemkommen från dejten med gamlingen haha.
Ibland önskar jag att jag vore tankeläsare.
Det blev lite dumt för vi skulle gå på bio men tanken var att vi skulle tagit en fika innan bion men min bil klyddade så jag kom 30 minuter innan bion började.
Vi snackade och hade trevligt fram tills bion började sen var vi ju tvugna att vara tysta, men direkt efter bion så frågade han om han skulle följa mig till bilen.
Inget förslag om en kopp kaffe eller annat, så vi får väl se vad som händer.
Antingen hade han otroligt bråttom hem för att jag såg ut som ett träsktroll :P eller så var han kanske trött haha.
Men jag håller tummarna att vi hörs igen ändå.
Jag tog iallafall saken i egna händer och skrev ett sms till min dejt igår och tackade för en trevlig kväll. Fick svar rätt snabbt där han skrev att han också haft trevligt, men jag har varit på tillräckligt många dejter för att förstå att han nog inte är intresserad av en andra dejt. Jaja alla kan ju inte älska en ;).
Min gamling skrev nu att åldersskillnaden tyvärr var för stor och att vi var alldeles för olika. Det roliga är att det var han som jagade efter mig trots protester från min sida få jag tyckte åldersskillnaden var för stor, och på 30 minuters snack innan bion kan han ju inte ha avgjort om vi var lika eller inte. Jag menar vi pratade väder och vind typ, inte politik. Men det var ju ett snällt sätt att säga att han inte var intresserad (vilket jag nu antar beror på mitt utseende så nu känner jag mig lite ful och är orolig att jag lagt ut bilder jag inte är mig lik på). Men det går väl över i morgon ;). Man trodde ändå det skulle finnas gott om killar i Malmö/ lund området men det verkar ju inte så :).
Imorgon ska jag på en dejt med en kille som spelar i en helt annan liga än vad jag gör. Han är otroligt snygg, vältränad och berest. Jag skulle tippa på att han tjänar 3 gånger så mycket som mig i månaden och alla hans tidigare tjejer har varit smala, vältränade blondiner med silikontuttar dessutom har de haft otroligt bra jobb. Jag tycker personligen inte att jag är ful, och jag är väl inte tjock heller men jag är verkligen inte petit. Han är otroligt trevlig men jag kan inte låta bli att undra varför han vill gå ut med mig, vad är hans baktanke. Kan inte låta bli att undra om han inte kollat ordentligt på mina bilder eller inte förstått vem jag är Jag kan inte låta bli att undra om jag borde ställa in, vet inte om mitt självförtroende klarar att han dissar mig för att jag är för tjock eller något.
Jag kommer gå på dejten, mest för att jag vill veta vad som kommer hända.
Men jag har rätt nyligen börjat acceptera mig själv och faktiskt börjat gilla mig själv, jag är inte hela vägen där och det är väl därför jag blev så här.
Innan har va bara pratat via dejtingsajten men för ett par dagar sedan bestämde vi oss för att bli vänner på facebook nu inför träffen.
Det är därför jag vet hur hans ex har sett ut (där var en del bilder) och det är så jag har förstått vilken typ av livsstil han har.
Jag vet att jag är en snäll, omtänksam tjej som ser helt okej ut men jag vill inte vara dum och naiv heller.
Där är stora skillnader mellan våra liv så vi får se imorgon, jag kommer gå dit med en positiv attityd iallafall.
Och tack alla snälla för att ni peppar en fågelskrämma såhär på alla hjärtans dag :)
Så ja, nu är jag hemma från min dejt som var en upplevelse.
Killen var så jävla tråkig att tiden nästan stannade, det gick inte alls att få med honom i en konversation .
Han kollade mest in sina muskler och ja, det är ingen jag kommer sörja om han aldrig hör av sig igen Haha.
Jag är inte så aktiv här men vill ändå dela med mig :p. Igår hade jag den bästa dejten jag någonsin varit på, vi hade pratat dagligen i en månad innan vi nu sågs igår. Det var sjukt nervöst innan men när han väl kom så bara klickade det, det kändes som att vi känt varandra alltid och snacket bara flöt på. 4 h men det kändes som 30 minuter och om puben inte stängt så hade vi nog kunnat prata 4 h till. Han följde mig till bussen och där blev det en mysig puss, en halvtimme efter att vi skiljts åt fick jag ett sms där han tackade för en trevlig kväll. Jag går nu runt med fjärilar i magen och samtidigt mår jag lite illa haha. Det var så perfekt och nu känns det så skört och nytt och jag är verkligen spänd på vad som kommer hända framöver. Håll tummarna för mig, det behövs ;).