• etanol

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-31 23:01:04 följande:
    Eller ännu viktigare....jag brukar uppge hur djup jag är. Bara så att vi vet om vi är kompatibla om vi kommer till den stadiet..
    *asg* Ja...verkligen bra info!
    Glädje58 skrev 2011-08-31 23:28:04 följande:
    Ja herregud vad det är viktigt med storlek och djup. Kupstorlek, bilmärke bla bla bla

Fan va trött jag blir på det här samhället, ska det verkligen vara så? Är det det här som är viktigt nu för tiden?

Jag tror att jag stannar kvar på min ö där jag bor.  
    Ja...Du glömde uppge hur STOR ö du hade bara?
  • etanol
    Glädje58 skrev 2011-08-31 23:54:53 följande:
    Den är jättestor Skrattande  Och djup, och kuperad...

Hahaaaa

• etanol
    Anonym (Vem nästa?) skrev 2011-09-01 12:07:29 följande:
    Jag har dejtat ett par stycken via sajter och har en del kontakt med dem men det har bara blivit en dejt per styck liksom. Främsta orsaken till att det inte blivit fler är tid. Småbarn och heltidsjobb kräver planering och det ska passa för båda. Men ingen av tjejerna ens nämner eller föreslår en ny dejt trots att de säger sig vilja träffas igen. Jag har föreslagit några tillfällen men det har inte funkat av olika skäl. Är det bara killen som "ska" ta initiativ till att ses igen? Eller är det ett sublimt sätt att tala om att de inte är intresserade egentligen? Varför har vi i så fall fortfarande mailkontakt flera ggr i veckan?

Be dom återkomma om tid när det passar, så har du lagt över bollen till dom istället.

Vi är lite komplexa vi tjejer, ber om ursäkt för det
    Vad skulle hända om du gav tusan i att svara på mail under en tid? *undrar lite*
  • etanol
    Anonym (Vem nästa?) skrev 2011-09-01 12:23:49 följande:
    Gjorde det med en. Efter ett par veckor utan kontakt drog jag iväg ett sms. "Men heeej, det var ett tag sedan man hörde av dig..." kom det till svar. Jag har inte skrivit något sedan dess. Antar att det bara är att leta vidare.
    *gapskrattar* sorry, men det lät ju rätt ... kul Att inte du hört av dig menar jag. Ja folk utan självinsikt tappar jag respekt för rätt fort.

Jag tror inte dejtingsajterna är nåt quick fix mot ensamhet, utan att det krävs många missar och har man tur så hittar man just det man letar efter.
    Solig
  • etanol
    Niklas2k skrev 2011-11-14 01:00:10 följande:
    Vilken fråga?
    floya skrev 2011-11-14 00:59:08 följande:
    Är du seriös? Wow. Ska vi gifta oss?

Tungan ute
    Hmm.. sen kanske. ;)
    Tänkte det var nåt...
    Men då tar jag min klokhet å går.
  • etanol

Back on track.
    Så frågan var ju hur man skulle överleva i nån dejtingdjungel...

Svaret är...

*trumvirvel*

*somnade*

zzzzzzzzzzzz

• etanol

Vill bara meddela att jag inte alls har problem att hitta dejter, problemet är att när jag väl blir intresserad av ngn så råkar den bo i fel ände av landet...

Murphy kan väl ändå ta och slänga sig i väggen nu va...*svär högt*

• etanol

*kvillrar förbi*

Ja, just...å neeh knappast *fnyser* men jo för 17, go for it...*smajl, typ*

Har jag täckt in allt nu?

Gud så meningslöst det här inlägget var...

*äsar vidare*

• etanol
    Niklas2k skrev 2011-11-18 19:57:21 följande:
    http://www.styggforden.se/coppermine/albums/userpics/10001/S%C3%B6kes-%C3%84ldreMan.jpg
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!