Inlägg från: racer x3000 |Visa alla inlägg
  • racer x3000

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (h) skrev 2011-11-20 10:44:19 följande:
    mmm dom måste nog sova där annars kan dom ju inte hinna jobba
    Hur hinner man jobba om man åker jorden runt några gånger om året??
  • racer x3000
    Klöset skrev 2011-11-20 11:21:10 följande:
    Ja precis. Vad annat kan man svara? Det känns som en standardfråga som kopieras. I övrigt har jag skrivit i min profil vad jag brukar göra på min fritid och ändå kommer frågan.

Baaah :-O 
    Svarar utan att ha läst ordentligt???

Skriver jag till någon så brukar jag fråga om något som nämns i profilen.. Ibland något helt tokigt..
  • racer x3000
    Klöset skrev 2011-11-20 13:07:08 följande:
    Så tokigt då Solig
  • racer x3000
    Anonym (h) skrev 2011-11-20 13:07:35 följande:
    ja det kan man undra dom kanske är mulit miljonärer
    Eller rent av ljuger för att låta mer intressanta FörvånadSkrattande
  • racer x3000
    Klöset skrev 2011-11-20 13:13:22 följande:
    Och än är du singel. 
    Vad gör du för fel då? 
    Bra fråga. Har lyckats hitta det mesta av alla sorter man inte vill hitta. Dom som haft några år gamla foton, för att vid dejt inte känna igen den som fanns på fotot. Rena lögnare, och annat löst folk.
  • racer x3000
    Klöset skrev 2011-11-20 14:05:27 följande:
    Men hur intressant är det om man skriver att man ser ut som ett roadkill och väger 100 kilo? Inte speciellt va?
    Inte, men det kommer kanske fram förr eller senare.
  • racer x3000
    Anonym skrev 2011-11-20 14:17:55 följande:
    Bryr ni er om hur mycket en person har dejtat innan eller haft tillfälliga relationer? 
    Killen jag dejtar känner tydligen 3 killkompisar till mig varav den ena har jag stulat med, de träffades på en fest igår.. Han tog upp det inatt efter en blötsväng ute o blev bråk då jag kände att jag blev förhörd.. Jag pratar lite om mitt förflutna gällande killar, inte för jag har ng att dölja utan för att jag tycker det är onödigt.. Vissa kanske bara skakar på huvudet o svarar skit du i det men jag är för känslosam.. Fick för mig att han skulle dra pga detta..Då vi är från en liten stad kommer detta hända igen. Alltså jag får ha killkompisar men han tyckte det var mindre skoj o höra att de kände till mig.. Tankarna for omkring i hans huvud o jag kände mig ifrågasatt o nu är han så nyfiken på hur jag känner dem vilket för mig är ointressant för honom. Jag kontrade med tänk om jag stött på 3 tjejer på en fest som du visste vilka de var, hade du tyckt det var så kul om jag körde förhör med dem o dig om hur ni känner varandra..

Fick en ursäkt men arg som ett bi var jag.. kanske lite onödigt men känslorna tog över.. 
    Bor man i en liten håla får man väl räkna med att det kan hända..
  • racer x3000

Vad tycker ni om skryt i en profil då?

• racer x3000
    Smecker skrev 2011-11-20 15:05:13 följande:
    Vad för skryt? "Jag kör Ferrari i tjänsten", bild på 25cm kuk eller F-kupa, eller vad?
    Läste innan en från Helsingborg som skrev "Jag är oerhört sportintresserad – min ena bror spelar i NHL och min andra bror skrev nyligen på för Brynäs inför kommande säsong!"...
  • racer x3000
    kristinah skrev 2011-11-20 15:47:38 följande:
    åt en macka och mår pyton - den som ändå hade nån här som kunde klappa en på schlapp-magen och säga att allt kommer att bli bra.

snart dundrar barnen in med builler och bång

men nu över till kärl i typ hela kroppen och lite genitalorgan och blodcellstyper

men just idag saknar jag en varm famn att krypa upp i och en glad man som kan få mig att skratta lite
    Stackare.. *Klappar lätt på magen* Skål
    ">Everythings gonna be alright
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!