• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Folk som spelar såna kort är ändå inte intressant. Synd att man inte kan vara ärlig istället.

• Nicke
    Anonym (Lantlolla) skrev 2011-11-13 17:52:44 följande:
    Hade du bott på Bästkusten hade jag glatt gått på dejt med dig. Sthlm är lite långt bort bara.
    Äsch då! ;)
  • Nicke

Mycket samma sak på profilerna. Tjejerna är sociala, tränar femton dagar i veckan och har alltid massor att göra. Många bollar i luften, älskar livet osv osv. Same chit hos de flesta faktiskt. Har man tid med ett förhållande då också tänker jag. ;)

• Nicke

Man kan väl vara ärlig? Precis som du precis var. haha
    Vissa skriver personliga och intressanta presentationer.. Jag försöker att vara så ärlig jag kan.

Jag har en stort socialt liv, men det är typ på nätet. Mina nära vänner som jag faktiskt umgås med kan jag räkna på fingrarna. Jag skriver dock inget i min presentation som INTE stämmer. Det känns så onödigt.

Jag fick hem min hög med barn idag. Underbart! Mellersta skulle absolut hjälpa mig med middagen. Vem behöver en partner liksom!? ;)

• Nicke

Men en tjej som inte hänger på krogen, gillar lantlivet och har hund. Det låter ju kanon. Sen får hon väl skjuta bäst hon vill. Så länge jag slipper att vara med. Jag äter dock gärna. ;)

Sen bor jag ju på landet också. Man kan väl säga att mjölken jag dricker är väldigt närproducerad då jag bor på en mjölkgård. ;)

• Nicke

Bland annat. ;) Jag ogillar att laga mat.. så det skulle inte göra något om hon faktiskt gillade det. Exfrun gillade det ungefär lika mycket som mig. Inte ultimat. ;)

Har du bilder på dejtingsidorna då?

• Nicke
    Anonym (Lantlolla) skrev 2011-11-13 19:34:08 följande:
    Hahah.. Då kanske jag kan bidra med getmjök så småningom... Håller på att försöka få till en gethage.. Får se om jag lyckas! :)
    haha, jag har haft en bunt med får. Tyckte att det var lite roligt. Inte för att mjölka eller spara ullen direkt men för att sköta om lite mark. Jag slapp klippa gräset i alla fall. ;)
  • Nicke
    Anonym (Lantlolla) skrev 2011-11-13 19:39:42 följande:

Åh nej, matlagning är ju roligt!

Mhm. Jättekul. :-P
  • Nicke
    Anonym (Lantlolla) skrev 2011-11-13 19:44:42 följande:
    Jag vill inte ha getterna för mjölken heller..  Getter är goa och sociala djur. Skulle var kul att ha dem in på husknuten!
    Exakt. Jag har inte kvar några idag men jag saknar 53an.. 53 och 54 var syskon och såg likadana ut. Namnen var Ullis och Ullrika men jag kom aldrig ihåg vem som var vem... så det blev att gå på öronmärkningen.

Äldsta och 53an. Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!