Inlägg från: Anonym (HerrKavaj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HerrKavaj)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Johnny Mnemonic skrev 2012-09-04 10:18:55 följande:
    HerrKavaj, det beror nog på vad du menar med problem. Om du syftar på problem med lag, ekonomi osv jo det gör det absolut. Syftar du på psykiska egenheter så har nog dom flesta människor det på ett eller annat sätt.
    Har de inte alkoholproblem så har de problem med ex pojkvänner, vänner som är idioter, klagar på sitt utseende hela tiden, föräldrar som är "lunatics" eller bara tror att de inte räcker till allmänt.
  • Anonym (HerrKavaj)
    Night sky skrev 2012-09-04 11:00:07 följande:
    Haha vad har du träffat för tjejer? Är helt övertygad att det finns tjejer utan dessa problem också!
    Jag tror på motsatsen tills jag är motbevisad!
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-04 12:41:35 följande:
    HerrKavaj, jag har hört dom som haft liknande upplevelser, det är bara att beklaga... men jag har sagt det tidigare vissa är inte singlar utan anledning.
    Klart alla har sina brister, men lite krav måste man väl ändå få ha?

• Anonym (HerrKavaj)
    Night sky skrev 2012-09-04 16:32:45 följande:
    Jag känner lite som du.. jag undrar vad det är för fel på alla killar haha... men hoppet lever än!
    Det gäller bara att fortsätta vara positiv och hoppet är ju det sista som lämnar människan sägs det ju!  
    Äsch. Mitt hopp är nog ute snart, har varit singel i 4 år och ger upp nu.
    Jag har en back-up faktiskt. Undrar om hon kommer ihåg vår lilla överenskommelse vi gjorde för länge sedan? hmmm
  • Anonym (HerrKavaj)
    takida skrev 2012-09-05 20:58:45 följande:
    Jag har varit singel i fem år nu men ge upp hoppet? Nej det är inte min melodi, kärleken kommer nån gång det är jag helt övertygad omGlad

Men även jag har en liten back-upFlört 
    Om vi båda är singlar när min back-up fyller 30, då ska vi gifta oss. Men killen är lammkött så det är många år kvar än, sist jag snackade med honom så sa jag att måtte jag träffa någon innan du fyller 30, nog för att jag gillar dig men gifta mig med digObestämd
    Ah, hårt det där.
    Min back-up är i lagom ålder för mig (tror det skiljer 1-2 år) men bor tyvärr jättelångt bort, en annan världsdel faktiskt. Men hon har lovat att flytta för min skull om det skulle bli allvar av vår deal.
  • Anonym (HerrKavaj)
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-18 23:33:42 följande:
    Ägg är hönans mens! Google it!!!
    Och en tub med kaviar är...? Pålägg eller mens på tub?
  • Anonym (HerrKavaj)
    Niklas2k skrev 2012-10-08 12:31:56 följande:
    Jag fick punka på bilen i morse. Bra start på måndagen!
    Börjat en ny tjej på jobbet idag. Riktigt söt. Singel? Vet inte.  
    Fråga om hon har katt och ev hur gammal den är. Har hon katt är hon troligen singel och har varit det ett tag. Tjejer har en tendens till att skaffa katt om de varit singel för länge, de vill ha sällskap.
  • Anonym (HerrKavaj)
    visma1 skrev 2012-10-08 12:41:39 följande:
    Singel FÖR länge låter inte bra, kan ju finnas en anledning till det.
    Nä, då blir man misstänksam att något är fel på henne.
    visma1 skrev 2012-10-08 12:42:26 följande:
    Ähhh ta kontakt själv!
    Ny tjej på jobbet... hmmm. Jag vet inte, brukar säga att man inte ska äta och skita på samma ställe. Avvakta lite och se hur hon är som person innan man börjar göra framryckningar, det är mitt tips. Situationen kan bli pinsam annars.

• Anonym (HerrKavaj)
    takida skrev 2012-10-08 12:51:10 följande:
    Att få ihop det med någon på jobbet är inte att rekommendera nej. 
    visma1 skrev 2012-10-08 12:51:52 följande:
    Kanske, själv raggar jag aldrig på jobbet så jag har ingen erfarenhet
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-08 12:52:00 följande:
    Niklas: fråga din mespropp!!!

HerrKavaj: Vadå ska man inte äta och skita på samma ställe haha Ska lägga det på minnet (kan behövas inför framtida jobbfester)

Precis, kan bli jobbigt sen om det tar slut.
    Nä Nicke, det finns massivs med kvinnor utanför jobbet också och det är nog bäst att din nya jobbarkompis förblir någon som du vilar ögonen på och klär av med ögonen när jobbet är tråkigt.
  • Anonym (HerrKavaj)
    FjärilVingad73 skrev 2012-10-08 13:00:05 följande:
    Jag skulle inte vilja dejta nån på jobbet.... Nu är de flesta upptagna i vilket fall som helst, men så vet jag hur alla jobbar som små svin här. Jag vill ha en man som är hemma på kvällarna.
    Åh älskling, vad skulle vi göra på kvällarna då?
  • Anonym (HerrKavaj)
    FjärilVingad73 skrev 2012-10-08 13:03:34 följande:
    Åh, kan tänka mig ett och annat... Drömmer
    Jo jag med... Kyss
  • Anonym (HerrKavaj)
    Cocacola skrev 2012-10-08 15:08:42 följande:
    Hahaha, har du fler teorier?
    Det är ingen teori, det är fakta.
    Självklart har jag fler...
  • Anonym (HerrKavaj)
    Cocacola skrev 2012-10-08 15:37:15 följande:
    Om man har katt innan singellivet men inte som singel då? Dela gärna med dig av fler teorier när du ändå äör i farten...

Om man hade katt innan bör man iaf inte skaffa fler djur ifall den drar vidare.
    Ensamma mammor är hett, jag älskar barn och dom mig.

Ensamma mammor är bättre i sängen är unga kvinnor utan barn. En teori om det är att de bryr sig mer och är bättre på att kommunicera, inte lika ego.

Fler...

I Norrland blir tjejerna tanter när det fyller 25 år, i Stockholm kan man hitta 40-50 åringar som fortfarande är tjejer/flickor/kvinnor. En helt annan stil.
    Teorin om det är att de i Norrland har gett upp, har inte lika kul och mörkret gör sitt också.
  • Anonym (HerrKavaj)
    Cocacola skrev 2012-10-08 16:54:08 följande:
    Den? Min förkylningsluddiga hjärna hängde inte riktigt med...

Oskyldig

Tror för övrigt att tanter kan ha rätt kul de med...

Meeer teorier, please!
    Jag har några till, men de är inte så rumsrena, jag sparar dem ett tag.
    takida skrev 2012-10-08 17:03:13 följande:
    Intressanta teorierFlört
    Har takida några intressanta teorier?

• Anonym (HerrKavaj)
    takida skrev 2012-10-08 18:52:23 följande:
    Ingen intressant teori jag kommer på så här på rak arm men är nyfiken på dina icke rumsrena teorierSkrattande
    Jadu... man har ju sett en del saker och varit med om några otroliga grejer, så det finns lite teorier om vad det är för människor som ... erhm liksom är vridna åt ett visst håll.
  • Anonym (HerrKavaj)
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-16 21:39:44 följande:
    Klart jag kan prata dirty på bred västmanländska
    cajsasmamma skrev 2012-11-16 21:48:45 följande:
    undra om någon tänder på öschötska!

lemonina skrev 2012-11-16 20:55:40 följande:

Jag är från Värmland men bor i Örebro.
    Madida skrev 2012-11-16 20:44:08 följande:

Haha! Ledsen att göra dig besviken men jag snackar inte speciellt mycket skånska. Mer en blandning av småländska, blekingska och skånska

Haha. Låt mig gissa nu. MrC sitter och drömmer om gruppsex med er fyra. Haha. Vilken härlig upplevelse för en dialektfetisch som han. Skrattande

• Anonym (HerrKavaj)
    cajsasmamma skrev 2012-11-16 22:04:32 följande:
    Och han vet att han bara kan drömma om det när det gäller mig iaf eftersom han vet att jag aldrig skulle gå med på det ;.D
    Är det så illa? haha
    Madida skrev 2012-11-16 22:05:26 följande:

Hahaha! Ställer mig tveksam till det - men isf har han god smak. Vi är riktiga godisbitar
    Haha. Flört

• Anonym (HerrKavaj)

www.aftonbladet.se/nyheter/article17451105.ab
    Flickor sitter anhållna för mord

Två tonårsflickor misstänks ha agerat lockbeten då den 32-årige mannen mördades i Solna.
    Han hade stämt träff med dem via en dejtingsajt men när han kom dit dök flickornas manliga kumpaner upp.
    – De försökte råna honom men när han gjorde motstånd högg de ner honom, säger en källa.
    Flickorna sitter anhållna för mord.
    Flickorna är 15 respektive 18 år och sitter nu anhållna tillsammans med de några år äldre killarna.
    Utredarna vid länskriminalen har enligt Aftonbladets uppgifter en klar bild av händelseförloppet. Och nu ska även utredas om det kan finnas flera offer.
    – Någon dag innan blev en annan man misshandlad på precis samma plats, säger en källa.
    – När han kom dit för att träffa flickorna dök plötsligt de äldre killarna upp ur buskarna och hoppade på honom.
    Det offret ska också ha blivit rånat.

Han överlevde inte nätdejtingdjungeln Rynkar på näsanObestämd

• Anonym (HerrKavaj)
    ulfsas skrev 2013-09-11 15:22:12 följande:
    Det finns tydligen rovdjur i dejtingdjungeln också. Hyenor.
    Ta det som en lärdom att dejta på ett offentligt ställe där det finns folk. Ett populärt fik eller så.
    Inta bara tjejer som råkar illa ut.
    Precis. Träffas alltid på ett ställe med mycket folk och på normal tid.
    Vanilla ice queen skrev 2013-09-11 15:22:40 följande:
    Hahaha och rubriken i TS fick en ny innebörd

Fast givetvis fruktansvärt tragiskt!
    Ja, tragikomiskt.
    Det händer lite då och då att man läser om dejtingligor. Var det inte i Malmö några män blev rånade?
  • Anonym (HerrKavaj)

www.dn.se/nyheter/sverige/hovrattsdom-mot-dejtingligan/
    www.svd.se/nyheter/inrikes/dom-mot-dejtingliga-faststalld_8469510.svd

Två kvinnor som genomfört flera rån i Sydsverige 2012 genom att droga sina offer fick sina domar på sju års fängelse fastställda av hovrätten i Malmö på fredagen.

Två män, 36 och 58 år, som transporterat dem till olika platser och hjälpt till att forsla bort stöldgods fick också sina straff på vardera 6,5 års fängelse fastställda.

Kvinnorna kontaktade sina offer via en falsk dejtingsajt och männen rånades sedan med hjälp av livsfarliga droger. Offrens berättelser har varit likartade. Vid träffen serverades de kaffe eller alkohol och strax därpå somnade de.

----

Hårda straff också, 7 år var inte illa pinkat!

Vadå "falsk dejtingsajt"? Hade de gjort en egen sajt?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!