• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2011-12-29 10:55:16 följande:
    3 timmar norr om bergen, nära sognefjorde
    aha, då har jag nog ett gäng släktingar som bor i de trakterna. Kanske skulle ta o hälsa på dem i ta mig med en rik snygg norrman hemTungan ute
  • takida
    Heidi1 skrev 2011-12-29 12:13:15 följande:
    det får du allt göra, jag var på fest med min ena lillebror, det var jag och 8 singelkillar {#emotions_dlg.djavulsk}
    den festen hade jag inte tackat nej tillTungan ute
  • takida
    Heidi1 skrev 2011-12-29 17:36:48 följande:
    precis, dom bor en halvtime från dale, min bror jobbar som itansvarig på daleskolan

Grabbarna bor utan för dale, Min bror och hans kompisar åkte in till krogen i dale
    hur tusan kan d finnas så många singelkillar där, det är väl bara en liten liten håla? Min morbror bor i Förde sen har jag en kusse som bor på en liten ö ute i fjorden tror jag. Skulle åkt dit i somras men är inte ett dugg sugen på att köra riktigt så långt... 
  • takida
    Anonym (Bored) skrev 2011-12-30 15:12:17 följande:
    Jag tänkte spendera den med en kvinna jag mötte under min sjukhusvistelse. Hon har en annan form av sjukdom som dock faller under samma samlingsnamn. Förhoppningsvis går det min väg denna gången för hon är väldigt trevlig och söt trots att hon inte har mycket hår kvar. Det kanske går att lösa med en peruk.
    Låter som en du kommer få en trevlig nyårskväll!
    Lycka till;)
  • takida
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-30 22:23:17 följande:
    Nej, vi är rätt duktiga på att bara snacka massa trams så det ska nog gå bra
  • takida
    Anonym (ny) skrev 2011-12-30 22:26:25 följande:
    Om man skulle gallra ur inläggen som verkligen handlar om dejting och det som är trams så skulle det nog inte bli så många kvar :p

Någon som har nån nyårsdejt??
    beror på, räknas sonen som en dejt? Annars inte ens i närheten....
  • takida

Här startades dagen med att sätta igång brandlarmet..... nu vet jag att d funkar iaf;)

• takida
    Smecker skrev 2011-12-31 09:17:50 följande:
    Sa jag inte till dig att hålla dig borta från köket?
    från ditt kök ja, mitt måste jag ju använda ibland iaf.....Obestämd
  • takida
    Smecker skrev 2011-12-31 11:32:58 följande:
    Jag är inte vrång, jag väntar på lösenordet
    va snäll nu o ge tjejen vad hon vill haFlört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!