• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-03 11:13:03 följande:
    Då var det dags för dejt igen för mig... alltid lika spännande! Glad
    Lycka till. Att dejta är kul, antingen ''bara'' ett trevligt samtal eller ännu mer spännande. OK i båda fallen.
  • ulfsas
    giftgrodan skrev 2011-11-09 21:33:50 följande:
    haha, det här trodde ni inte, eller jag trodde iaf inte... men _jag_ har en dejt! Det är verkligen inget jag tror på, men vafan. Han är 49 och jag 32, och jag brukar gilla yngre killar, så... men det blir en erfarenhet iaf!
    Nej det trodde vi inteSkrattande

Samma här....ikväll.

Min dejt är jämngammal eller några månader äldre faktiskt.
    Trodde att jag skulle träffa en lite yngre tjej eftersom Xet var nära 2 år äldre så har jag inte ens med hennes ålder i min önskan, antagligen mest för att inte riskera samma skit som förut.

Om det inte funkar så får jag väl försöka med en 32 åring, kanskeFlört
  • ulfsas
    giftgrodan skrev 2011-11-10 01:55:58 följande:
    och nu har jag varit på dejten och OJ vad det inte slog gnistor Han vill träffa mig igen, men jag vill inte... hur säger man det på ett skonsamt sätt?
    Man får väl säga helt ärligt att det inte kändes rätt bara.

Jag har varit på ca 10 dejter...varav 2 där ingen velat mer o en där jag kunnat tänka mig mer men där hon vänligt tackade nej. Alltså 7 där jag tackat nej för att det inte kändes helt rätt av olika skäl.

Man får inte vara blödig men det känns nästan otäckare att tacka nej än tvärt om......det kanske skulle kännas för djävligt om man nu själv var dödskär och hon sa nej men efter en fika så är väl inte smällen alltför stor, 
  • ulfsas

Finns det någon som har någon tur i dejtingträsket?

Var själv på dejt igår men utan ''klick'' suckDrömmer

• ulfsas
    Anonym (h) skrev 2011-11-11 08:34:13 följande:
    ganska tur, dejtat en kille några ggr men just nu är vi kk(måste ju ha lite sex), tycker om han men jag är inte riktigt redo för ett förhållande nu. men ska snart träffa en annan kille och gå på dejt med han.
    Hmmm........vad gör du ikväll?

Skoja baraOskyldig
  • ulfsas
    Glädje58 skrev 2011-11-11 10:41:50 följande:
    Efter min enda dejt, som inte blir mer än eventuell vänskap, så köpte jag en trisslott. Jag vann tjugofem kronor :) Så lite tur har jag haft i alla fall.
    Skrattande

Jag klickade inte heller på min dejt igår......man har väl lite bagege att dras med fortfarande.....jag letar inte fler vänner så det fick bli tack och hej.

• ulfsas
    Klöset skrev 2011-11-19 21:12:19 följande:
    Och frågan "vad gör du på din fritid" får mig snart att spy. Aaah jag är nog inte redo för nätdejting än. Tyst
    Inte lätt att hitta på nya frågor hela tiden för oss män. Alla skall vara så unika och det är inte så lätt. Ni är inte lätta att behaga alltid Skrattande

Oj, höll på att glömma ''vad gör du på din fritid'' o 6''.....skönt att ha det avklarat så snabbt...
  • ulfsas
    Anonym (h) skrev 2011-11-19 22:05:56 följande:
    ja eller på flygplatsen mellan planen landar och startar
    Låter som min melodi framöver.....
  • ulfsas
    Anonym (ny) skrev 2011-11-19 23:37:22 följande:
    men visst är det så. tror bara att jag liksom väntar på den där "kicken" som ajg fick när jag träffade mitt ex. vi träffades också via nätet o gick på en dejt och jag var tokkär efter 5 minuter! det är nog bara en önskan jag har liksom att det ska "klicka" sådär på en gång!!
    Jag vet att det oftast säkert inte gör det men så har det alltid varit för mig. Jag går nog bara efter hur det varit förut eftersom det är det jag vet om...
    Visst är det svårt med dejtande. Som ni säger så är det nog väldigt lätt att se (leta) fel och att sedan även om själva dejten förflöt ok så kom inte ''klicket'' direkt.
    Det är nog så att man dömer och blir bedömd fort, för fort, ofta. En del människor växer med tiden och det är ju svårt att bedöma under en enda dejt. 
    Har själv varit snabb med diagnosen.......inte lätt detta.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!