Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-11-14 19:26:58 följande:
    Shaddap!! 
    ">

Inte illa men... ahh...

">

kristinah skrev 2011-11-14 20:51:37 följande:
    ja! härligt...det vore skoj om vi blev ett gäng
    Jag befinner mig också i Stockholm... hänger gärna på 
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-14 20:57:47 följande:
    SNälla lägg det nästa helg, alltså inte nu till helgen utan nästa för då är jag i exil i stockholm kommer bopå centraklen eller radisson SAS eller vad det heter Glad
    Bra förslag, för jag jobbar kvällar i helgen som kommer och tycker då att helgen efter denna skulle passa bra om ni inte hade tänkt er längre fram?
    Smecker skrev 2011-11-14 21:19:36 följande:
    Om du skall bli blödig nu så är denna perfekt, kommer från en annan tråd här ;) 

" target="_blank">

Haha...näääää det där var att gå för långt! Obestämd
    floya skrev 2011-11-15 00:03:29 följande:
    Näe, nu har jag rannsakat mig själv och jag kör faktiskt ett udda mål på 10 dejter innan nyår. Det är 1,5 i veckan, vilket kan kännas extremt - men jag måste ju ändå äta, och bokar man in lunch/fika med några så borde själva dejtandet inte ta alltför mycket av min tid.

Är det någon annan galenpanna som är på? Tror detta kan vara ett märkligt men bra sätt att gå ifrån alla krav på extremt högljudda "klick" och jakten på perfekta partners. Förhoppningsvis blir man positivt överraskad förr eller senare. :)
    Jag skulle hänga på men har funderat och har bestämt mig för att fortsätta dejta de killar jag känner att "ok, han vill jag träffa och se vem han är" tänker nog inte boka nån dejt bara för att komma upp i 1,5 dejter i veckan. 
    Men jag följer gärna med spänning eran jakt Solig
    Lycka till!

Ska på dejt i eftermiddag/kväll verkar det som Glad
    Nästan så spontant det kan bli... skickade meddelanden en kväll på Hp, chattat på msn en kväll... igår kväll. Och alltså i eftermiddag blir det en dejt. 
    Jag har bara sett två ansiktsbilder på honom, varav en var med solglasögon... 

Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-15 11:19:35 följande:
    Hm, en gammal fling messade mig o träffas o ta en drink på stan. Ska jag eller ska jag inte...
    Är du lite nyfiken på att träffa honom igen så gör det! Livet är för kort för att inte vara nyfiken!
    Men du ska samtidigt inte göra nåt du inte känner för... vill du så gör det!  
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-15 11:33:04 följande:
    Nu ska jag skryta lite Tungan ute jag ska åka och titta ut en ny!!! tjänstebil eller det är min första tjänstebil någonsin men aaaah jag ska få välja värsta fina bilen!! är så glad!
    Åhhhh härligt! Se till att lyxa till allt du kan! Skrattande

Japp dejten är bokad! 

Och varje gång så finns hoppet där.... men vi får väl se...

Ojojoj.. nu har jag till och med lite bråttom... uppdatering kommer senare Drömmer 

Till er som funderar på om ni ska gå på dejt eller inte. Klart ni ska!!!! Glad 

floya skrev 2011-11-15 20:01:03 följande:
    Usch, även om det kanske inte verkar så så har jag en riktig, jäkla deppkväll. Fick för en timme sen veta att mitt ex gått vidare och hittat en ny tjej. Till råga på allt så fick jag reda på det genom att en gemensam vän till mig och exet skrivit typ: "grattis XX och YY till förhållandet, ni är ju hur fina som helst ihop!" på exets facebooksida. Skrikandes

Vi hade varit ihop i fem år och uppbrottet skedde i somras, så det är ganska nytt. Och även om jag inte har rätt att vara sur (eftersom jag själv gått vidare och dejtat) så hoppas man ju alltid att exet ska förbli singel i åtminstone ett år. Oskyldig Men nu sitter jag här, med antagligen nio katastrofala dejter framför mig och med all potential att bli en crazy cat lady, medan han verkar landat ett seriöst förhållande (med till råga på allt: en übersöt brud).

Alkohol hitåt tack!  
    Usch vad jag känner igen mig i det du skrivit. Har haft samma problem med mitt ex, ny tjej och facebook... ibland bara hatar jag facebook och har många gånger övervägt att blocka mitt ex för att slippa se sån man inte vill se eller läsa!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!