• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-02-11 22:51:34 följande:
    Oj så många sovplatser jag fick nu
    Vad snälla ni är! Hjärta 
    Vi vill ju bara hjälpa dig att hitta en manGlad
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-02-11 23:00:31 följande:
    Jag kan parkera min bil utanför killens lägenhet/hus. Så egentligen är det bara tio meter "hem" till mig  Skrattande
    Börjar nästan tro att du försöker lägga in en stöt på NatalieFlört
  • takida
    NatalieH skrev 2012-02-12 12:04:11 följande:
    Tycker inte heller jag ser eller är gammal.
    Jag räknas som gammal först i september då jag passerar den magiska gränsen, haha  
    Vadkan det vara för en magisk gräns?? För inte sitter du väl här och kallar mig för gammal?Flört
  • takida
    bellis79 skrev 2012-02-12 14:35:03 följande:
    Kändes lite strange ng minut o vara med ng annan då man vart van vid en annan person men släppte det rätt snabbt haha så jag har gått vidare,är grymt stolt över mig själv:)
    Härligt att höra Bellis!
  • takida
    Legacy skrev 2012-02-12 13:52:54 följande:
    Okej inga världskrig ännu va allt bra i tråden idag?
    Allt är super, hur har de gått i helgen?
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-02-12 22:00:57 följande:
    Så, nu är jag hemma igen

Dejten varade i två och en halv timme. Vi åt och pratade, jättetrevligt. Hon var snygg, vackra ögon och härlig i sättet. Men jag var nog inget för henne. Vi kramade om varandra när vi skildes åt. Inget om att vi skulle höras av eller något annat.

Men men, nu har jag provat på att dejta en som jag är intresserad av i alla fall.

Jag är singel, och jävligt stolt över det  Skrattande 
    Kul att du hade så trevligt på dejten!
    Och att ni inte bestämde att ni skulle höras av betyder ju inte att ni inte gör detGlad
  • takida

Fasiken va drygt det är att jag o min dejt bara kan ses så sällan. Telefon i all är, men vill ju ses på riktigt juRynkar på näsan
    Till råga på allt är han inte direkt en sån person som skickar gulliga sms o sånt. Men hur gullig som helst när vi ses. Blää för ej synkade veckor o långa avstånd.

• takida
    Madida skrev 2012-02-12 22:29:22 följande:
    Vad får jag när jag vinner då?
    Din kaxiga jävelFlört du har inte en chans:)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!