Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-05-06 22:42:49 följande:
    Någon som är bitter ikväll? :)

Nja, blev av läsningen tror jag...Drömmer
    FredrikCA skrev 2012-05-06 22:47:54 följande:
    I dom flesta fall går det förutse förändringen, Och antingen följer man den eller så gör man det inte. 
    Man kan inte gnälla hamnar i Ryssland för man tar fel plan i Amsterdam.  
    Jo, och i vissa lägen så blir det fel vad man än gör.
  • Cocacola

Lemonina frågade hur det går för mig, och jodå nerverna på helspänn och bara väntar. Har bestämt mig för att ligga lite lågt idag, inte min starka sida. :P

Har dock sysselsatt mig hela dagen, konstaterat att jag överlevde min första barnfria helg och dessutom tog tillvara på tiden och laddade med ny energi. Känner mig faktiskt väldigt laddad och positiv ang, det mesta nu även om jag inser att jag bara tar små myrteg på en förbannat lång väh men iaf. Men just när det gäller dejtingbiten så är det ju, tja, rätt osäkert läge. Jag är intresserad och vill veta mer om honom, träffas igen osv. Suck!  

• Cocacola
    magus skrev 2012-05-06 23:03:36 följande:
    You go girl! Hejar på dig! Colan funkar i alla lägen :)

Skrattande Thank u!
  • Cocacola
    magus skrev 2012-05-06 23:44:14 följande:
    naj.. Jag har för mig att man får slå den andre i axleln.. I could be wrong.. Nån annan?
    Smurf vrålar man, och råkar det ske samtidigt är det smurf pluto som gäller! Skrattande Haha... vilka minnen :P
  • Cocacola
    vinmonster skrev 2012-05-06 23:38:12 följande:
    ahhh...baaara 3232 sidor?  ja, jag har ju tid..medans jag väntar på att han inte hör av sig...igen. Tyst

Det går jättefort ska du se! Flört

Ok, tell us! Dessutom fördriver det tiden när jag väntar. Tror f-n aldrig jag ska dejta igen, drygt ju!!! :P  

• Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-05-07 00:03:10 följande:
    Vilka knäppa lekar ni har i norrland.

Lekar lättar upp stämningen lite. Vill du testa? Skrattande
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-05-07 00:08:21 följande:
    Jag har ju lekt hela kvällen i tråden
    Finns betydligt trevligare sätt att leka...
  • Cocacola
    vinmonster skrev 2012-05-07 00:14:00 följande:
    det är en jädra soppa. antingen måste det lösa sig snart, eller så jäklar ska jag ut o dejta igen! jag hade det så bra med honom..o får jag inte ha det med honom igen, då måste jag hitta nån annan att ha det med. helt enkelt.

varför ska du aldrig dejta igen?

Bidde inte sådär jättemkt klokare haha :P

För att det här är drygt! Hänger i ovisshet och det tar kål på mig! Död     
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-05-07 00:17:35 följande:
    Enlighten me.

Tomorrow, om jag inte gått under innan dess... Gah!

Hur tänkte jag när jag släppte kontrollen och passade över till en liten omogen pojk som jag av någon anledning fastnat för?  Skrikandes  Sova lite på saken kanske?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!