Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Chromakey skrev 2012-07-02 12:45:28 följande:
    Tid får man inte, Tid tar man sig. Det borde du veta vid det här laget ;)
    Frigör mer tid från FL och lägg det på bättre saker haha... Skrattande
  • Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-07-02 18:35:43 följande:
    ......kanske inte får vara med här nu?OskyldigGillar ju erSkäms

Det blir säkert inte långvarigt, så du är snart här igen  Solig
  • Glädje58
    Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-02 19:09:00 följande:
    Lade till ett par extra bilder i min presentation, hade bara bild på profilsidan och oj vilken respons! 100 besökare på någon timme varav 1/4 skrev något. Men jag har ju min favvo, dock lite väl långt bort.

Var det bilder på katten? Flört
  • Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-07-02 19:12:35 följande:
    Cool sääkert..så fort hösten och mörkret kommer, så söker man väl sig till inomhusdejtingisoffangrejjen igen! å myser med en gottapåse och tröstar sig för att sommaren både kom och gick utan att  älsklingen infunnit sigObestämd

Men sommaren har inte ens börjat visa sig än. Så ge inte upp ännu Flört
  • Glädje58
    målar havet blått skrev 2012-07-02 19:34:07 följande:
    Glädje,Jag ger aldrig upp...hade jag varit av den sorten hade jag gjort det för jätelääänge sen..Kram på dig..

Massor av kramar till dig Solig
  • Glädje58
    Chromakey skrev 2012-07-02 20:34:39 följande:
    Neeej jag är int bitter ja. Ok lite. Som sagt efter att skrivit drygt 70 personliga mail till alla och deras mostrar och 96% inte ens ids svara, resten svara typ 4-5 ord så tröttnar man. Och sen får jag väl erkänna att jag kanske inte är rätt person som kan skriva ett brev och få det att kännas som man känt varandra hela livet. 

Du ska inte hålla på med nätdejting, det är inget för dig
  • Glädje58
    Chromakey skrev 2012-07-02 20:41:33 följande:
    Fast det går ju iofs lika illa IRL för den delen, Där blir jag ju kompis och agerar kontaktperson till den dom egentligen är intresserad av. Men ett steg bättre antar jag.. 

Bli inte kompis med någon som du vill ha en relation med. Det är dömt att misslyckas
  • Glädje58
    Cocacola skrev 2012-07-02 22:05:08 följande:
    Hrm...

Fick detta idag:

hj igen

kåt?    

Hmmmm... nu gäller det att läsa mellan raderna för att kunna tolka meddelandet
  • Glädje58
    Chromakey skrev 2012-07-03 01:40:20 följande:
    ...nu har jag skrivit till 75 personer dvs alla inom åldersgruppen 25-35 som fanns på EK och HP i min region, ingen visade minsta intresse...
    Jag måste tyvärr göra dig besviken. Hur många tjejer finns det i Sverige i den åldersgruppen tror du? Och av dessa så har du lyckats pricka in 75 som inte var intresserade av dig. Alltså, det måste finnas hundratusentals tjejer och så ger du upp när du har scannat av någon promille eller tiondel av en promille.

Jag förstår att du tappar sugen, men ge inte upp. Att du inte duger till är bara bullshit, det handlar inte om det. Det handlar om att personkemin ska passa.

Sen tror jag även i ditt fall att du har en del att göra upp med dig själv och ditt ex innan du är redo för en ny romans. Jag tror att du går ut på spelplanen, men inte för att spela en match. För du har redan bestämt dig för att inte våga ta emot en ny kärlek. Och hur ska man då kunna vinna något? 
  • Glädje58
    MrC skrev 2012-07-03 06:21:31 följande:
    Tänkte jag skulle ut i djungeln igen om 1-2 månader. Hur ska jag förbereda mig mentalt? Några tips på strategier och upplägg? Glad
    Hur gjorde du förr och vad gav det för resultat?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!