Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FjärilVingad73 skrev 2012-07-07 23:07:53 följande:
    Men vill man "nöja sig" med tillfälliga förbindelser resten av livet, liksom?

Man kan nöja sig med det för tillfället. Men det gäller att inte låsa sig med den personen, utan vara öppen för att träffa den rätte
  • Glädje58
    Opcode skrev 2012-07-07 23:10:27 följande:
    Jag har hellre en vettig tjej än närhet och sex, jag vet inte varför- Jag vet många kompisar som kan ta vilken idiot som helst bara dom får sex. Det lockar mig inte alls.

Jag har en vettig tjejkompis men jag saknar sex ändå. Jag å andra sidan kan inte ta vilken som helst för att få sex. Det är ju därför jag snart firar fyraårs jubileum Tungan ute
  • Glädje58
    Opcode skrev 2012-07-07 23:18:16 följande:
    ... har jag tröttnat på att skriva personliga meddelanden nu så brukar bli enradare och jag vet inte om det sänkt oddsen för svar,...
    Det är säkert sämre odds för dig om du gör så. Men jag förstår att du känner som du gör. Jag har själv upplevt det och nu tröttnat på skiten.
  • Glädje58
    Opcode skrev 2012-07-07 23:20:02 följande:
    Nej inte jag heller, annars skulle det nog varit gjort vid det här laget. Jag vet iallafall 3 tillfällen dom senaste 2 åren det kunde blivit av om jag tagit vad som helst. Men jag blir inte attraherad av någon jag inte tycker är intelligent. Så jag har firat 32 års jubileum :p
    Hon behöver inte vara intelligent för min del Glad  Det är personkemin...
  • Glädje58
    Cosan skrev 2012-07-07 23:58:22 följande:
    Vänta tills du träffar en kork... då lär du inte snacka om kemi längre Cool

Tror inte att de dras till mig Drömmer
  • Glädje58
    Opcode skrev 2012-07-07 23:58:36 följande:
    Visst är det så, Jag inbillar mig bara att det tillhör personkemin för mig, Jag blir snabbt irriterad på människor som "fattar trögt". Morsan tex :P

Jag blir också irriterad. På min syster till exempel, hon är totalkorkad. Men å andra sidan så är väl jag lika bra när det gäller den egenskapen
  • Glädje58
    Opcode skrev 2012-07-08 00:02:49 följande:
    Jag undrar vad vissa tjejer gör på HP hela dagarna, Det är ett antal typ 15-20 st som ta mig fan alltid är inne.

Men är de aktiva då?
  • Glädje58
    Opcode skrev 2012-07-08 00:06:59 följande:
    Hur ska jag veta det? o.O

De kanske bara har loggat in på morgonen och sen är dator på hela dagen.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!