Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Nu är jag hemma från min dejt! 
    Jag kanske måste ta tillbaka det jag skrev igår om att inte ha kvar förmågan förr pirr Glad 
    Tror jag känner lite pirr??
    Han var såååå nervös och det gjorde han blev så söt och då blev jag som inte har varit nervös vid någon av mina senaste dejter nervös! 
    Haha... han vill redan ses imorgon igen. Men han jobbar natt i natt så jag har sagt att han måste sova, men han verkade inte riktigt höra på det örat. Så ja vi får se hur det blir med det, en ny dejt redan i morgon alltså Skrattande

Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-15 20:55:54 följande:
    Kom precis o tänka på en rolig grej.. Var på dejt med en kille för ett par månader sen, vi promenerade o det var trevligt men inte mer. Ett par veckor senare va jag på en ny promenad dejt, oxå trevligt men inte mer. Vi pratade lite jobb o det kom fram att han jobbade på samma ställe som den första dejten... . Så kunde inte låta bli att fråga om han kände "". Vilket han såklart gjorde, haha. Skulle vara kul o va en fluga på väggen o veta vad de tyckte om mig:)
    Hehe.. apropå det... jag dejtade en kille för länge sen och i somras så började jag skicka lite meddelande fram och tillbaka med en annan kille. Jag tyckte att han kändes bekant... och till slut luskade jag fram att det var lille bror till den första killen jag nu fått på tråden.
    Men det kändes så märkligt att det inte blev nåt mer där Skrattande  
    Anonym (h) skrev 2011-11-15 21:06:27 följande:
    pratar med en kille nu, man får ju inte en syl i vädret, börjar man prata så avbryter han än hela tiden
    Suck hatar sånt! Varför är man så ego?

Shit ja... måste tacka nej till vidare dejter med han jag har träffat två gånger! Jag känner nu att det inte är rätt då det känns mycket bättre redan med han jag träffade i kväll... även om det inte blir nåt med nån av dem så är den förste iallafall INTE rätt. 
    Men vad säger man?
    Har han på msn nu och han undrar om vi fortfarande ska träffas på fredag.. och det känner jag inte alls för nu :-s 

kristinah skrev 2011-11-15 22:51:34 följande:
    dumpad dissad och lite ledsen
     men imorrn kommer jag igen...igen
    Usch stackare.. och jag mår dåligt för att behöva dissa... varför måste det hela tiden antingen göra ont eller så får man själv göra illa Rynkar på näsan

Men som du skriver, du är tillbaka i morgon!

Kram 

Nu känner jag mig som värsta boven... det där togs inte emot så värst bra... hatar att dissa folk! 

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-15 23:39:31 följande:
    Det ska du inte göra. Folk som är raka och ärliga får all min respekt! Mycket lättare att släppa nån när man får ett rakt besked än att släppa nån som liksom försöker gliiiida iväg genom att inte höra av sig eller inte svara när man hör av sig.
    Jo, men jag vill verkligen inte såra NÅN! Vilken känsloblandad kväll det blev... ledsen för att behöva dissa och hans reaktion och glad över nya dejten ikväll... som var så trevlig och som hör och häpna fick mig känna lite pirr, speciellt nu lite senare då han skickat söta sms och ringt 2 gånger Glad

Men så börjar dumma jag helt plötsligt tänka på karma och känner "fan, nu har jag dissat och sårat nån... så då kommer det slå tillbaka på mig och jag kommer så småningom bli dissad i retur" Suck så dumt och jag irriterar mig på mig själv.

Får väl försöka ta och sova nu iallafall...  godnatt tråden och TS! ( Och jag hoppas att du samlat tillräckligt med mod för att ta dig iväg på din dejt, för du hade väl nån dejt eventuellt på G?)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-15 23:55:13 följande:
    Så gullig du är! Så snäll du verkar.
    Ibland måste man såra människor även om man inte vill. Men detta du gjorde sårar mindre än om du drar ut på det och träffar honom fast du inte vill.
    Nej, njut nu av dejten du hade idag och det sköna lilla pirret. Det förtjänar du!

Och ja, jag tror jag samlat på mig tillräckligt med mod. Hade en tjejkväll ikväll och blev rejält peppad av mina vänner.

Sov gott!
    Tack gumman! Kan bara säga detsamma och jag önskar dig verkligen lycka till på din kommande dejt. Du förtjänar också allt gott!
    När skulle den häringa lilla dejten äga rum då? Glad

Hoppas du sovit gott för det har jag gjort! 
    Anonym (Mikaela) skrev 2011-11-16 00:35:55 följande:
    Förstår att det är jobbigt med dissandet.

Jag blir imponerad hur ni hinner dejta så,
    jag känner mig lite rädd för det där.

Hur vågar ni??

Jag är egentligen väldigt social och har lätt att träffa killar överallt annars,
    men känns så jobbigt om det skulle kännas totalt fel.

Att man har planerat en dejt så blir det total flopp :S
    Man måste våga för att vinna och med tiden blir det lättare och lättare att komma iväg på dejter. Men jag vet inte om jag skulle säga att det blir lättare och lättare att träffa "rätt" för det verkar det inte bli. Eller så är det bara jag? Glad
    floya skrev 2011-11-16 03:24:40 följande:
    Tack finingar för kramar och skålar! Det värmer ska ni veta, och det är skönt att veta att man inte är ensam! :)

Håller med dig "Min tur snart?", jag har också funderat på att blocka.. Men jag är ju så nyyyfiken samtidigt. Morr, nyfikenheten kommer bli min död. Skrikandes
    Du är verkligen inte ensam!

Ja, jag känner också nyfikenhet. Och sen vill jag veta själv först vad exet håller på med än att blocka och sedan få reda på vad som händer i efterhand av gemensamma kompisar vad man missat.
    Kontrollbehov? 
    floya skrev 2011-11-16 03:30:16 följande:
    Vad härligt med pirr! :) Jag tror på karma, men jag tror lugnt att du kommer slippa sån karma. Hade du varit ett svin och dissat nån i kombination med att beställa suspekta tidningar i hans namn eller pilla in räkor i hans gardinstång, då hade det kanske kommit tillbaka. Men att avsluta en relation för att det inte klickar/funkar etc., näe, det tror jag inte kommer hoppa tillbaka på dig. Glad
    Jag hoppas verkligen kan kommer slippa returkarma på detta! 
    Anonym (ny) skrev 2011-11-16 06:44:50 följande:
    Några timmar kvar till dejten nu! Jag hoppas på nåt bra denna gång. Känns väldigt naturligt när vi snackar på nätet. Som vi verkligen känner varandra men jag har inga större förhoppningar. Har ju blivit extremt besviken förut!
    Men ett stort lycka till skickar jag till dig!
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-16 12:44:06 följande:
    Tack
    Dejten ska äga rum imorgon om jag bara skärper till mig lite
    Åh! Lycka till! 
    Och nu tar du och skärper till dig! Flört Klart du ska på dejt!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!