Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Vanilla ice queen skrev 2012-07-27 00:19:29 följande:
Uppriktiga kärleken? Nu hänger jag inte med.Sen kan man ju vara finkänslig med HUR man serverar sanningen. Tex om man som jag har svårt för tjocka killar så säger jag ju inte att sorry detta fungerar inte för att tycänder inte på tjockisar. utan kan ju säga att du var nog i fluffigaste laget för smak men det som inte fungerar för mig fungerar säkert för någon annan..
Mitt ex är inte det fy 17 han är riktigt rutten med att säga vad han exakt tycker. Jag skäms över honom när han avhyser dejter. Men nu verkar han ha hittat någon att vara nöjd med så det är skönt så slipper han vara rutten mot fler.
Kärleken i detta fallet tåkar vara både en person och en i mina ögon omtänksam handling. Hon talade om för mig hur min "rakhet" uppfattades, men på ett sätt som inte gjorde att jag varken blev sårad eller gick i försvar. Hon gav mig det det finaste man kan ge, uppriktig omtanke som leder till en smula självrannsakan.
Det Vanilla är för mig definitionen av uppriktig kärlek
Är kärleken en person eller i största almänhet bara kärlek, fan nu fattar jag inte själv vad jag menar men du kanske gör det?
Nu tror jag inte vi hade kommit så långt som till en dejt men annars har du nog rätt