Anonym (Mikaela) skrev 2011-11-16 00:35:55 följande:
Förstår att det är jobbigt med dissandet.
Jag blir imponerad hur ni hinner dejta så,
jag känner mig lite rädd för det där.
Hur vågar ni??
Jag är egentligen väldigt social och har lätt att träffa killar överallt annars,
men känns så jobbigt om det skulle kännas totalt fel.
Att man har planerat en dejt så blir det total flopp :S
Man måste våga för att vinna och med tiden blir det lättare och lättare att komma iväg på dejter. Men jag vet inte om jag skulle säga att det blir lättare och lättare att träffa "rätt" för det verkar det inte bli. Eller så är det bara jag?

floya skrev 2011-11-16 03:24:40 följande:
Tack finingar för kramar och skålar! Det värmer ska ni veta, och det är skönt att veta att man inte är ensam! :)
Håller med dig "Min tur snart?", jag har också funderat på att blocka.. Men jag är ju så nyyyfiken samtidigt. Morr, nyfikenheten kommer bli min död.

Du är verkligen inte ensam!
Ja, jag känner också nyfikenhet. Och sen vill jag veta själv först vad exet håller på med än att blocka och sedan få reda på vad som händer i efterhand av gemensamma kompisar vad man missat.
Kontrollbehov?
floya skrev 2011-11-16 03:30:16 följande:
Vad härligt med pirr! :) Jag tror på karma, men jag tror lugnt att du kommer slippa sån karma. Hade du varit ett svin och dissat nån i kombination med att beställa suspekta tidningar i hans namn eller pilla in räkor i hans gardinstång, då hade det kanske kommit tillbaka. Men att avsluta en relation för att det inte klickar/funkar etc., näe, det tror jag inte kommer hoppa tillbaka på dig.

Jag hoppas verkligen kan kommer slippa returkarma på detta!
Anonym (ny) skrev 2011-11-16 06:44:50 följande:
Några timmar kvar till dejten nu! Jag hoppas på nåt bra denna gång. Känns väldigt naturligt när vi snackar på nätet. Som vi verkligen känner varandra men jag har inga större förhoppningar. Har ju blivit extremt besviken förut!
Men ett stort lycka till skickar jag till dig!