• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-01-07 21:51:43 följande:
    Gott folk, nu är det visserligen 1-1.5h inom lokaltrafiken för mig, men fjärrbussarna är väl inte något man tar för att veckohandla!? Tungan ute 
    Fast varför ta fjärrbuss när jag kan ta bilen?
  • Nicke
    Smecker skrev 2012-01-07 21:55:36 följande:
    ...billigare?
    Billigare, men det tar längre tid.. och jag måste ta mig till bussterminalen mitt i stan.. och vart ska jag göra av bilen? Det blir väldigt ormständigt. Annars måste jag ha någon som kommer ut hit på landet och hämtar mig, skjutsar mig till bussen och sen hämtar mig när jag är tillbaka. Sånt är svårt.

Sen blir det inte billigare om man samåker.
  • Nicke

Sen är det jäkligt skönt att inte behöva passa några tider och man kan fly när man vill.

• Nicke
    Smecker skrev 2012-01-07 22:01:45 följande:
    Haha vilka besvär man har.. jag är glad att jag inte är beroende av bil Drömmer
    Jag hade gärna sett att jag inte var beroende av bil.
    Jag har dock inget större val. Vart ska jag flytta annars? Köpa lägenhet är inget alternativ och bostadskö i Stockholm är ju ett skämt. Jag har dessutom mina barn några kilometer bort och deras skola och dagis ligger ju här. Jag är lite fast i det här tyvärr och är sjukt beroende av bilen. Att spontant dra och och festa en kväll är inte ens att tänka på. Eller jo, det går men då får det bli en alkoholfri kväll och jag måste ta bilen en bit i alla fall. Jag har en princip där, jag kör aldrig dagen efter fest så då måste jag kunna sova över hos någon och.. så vidare och så vidare.
  • Nicke
    Smecker skrev 2012-01-07 22:05:34 följande:
    Satan i gatan vad folk blir provocerade när man säger till dem att de inte har en fucking suck att vinna på Wordfeud..
    Du behöver inte ens säga till mig. Jag är så sjukt dålig på Wordfeud så jag var tvungen att avinstallera det. Jag höll på att slå sönder mobilen.
  • Nicke
    Smecker skrev 2012-01-07 22:02:40 följande:
    Utom för dem som skall åka i Nickes bil, när Nicke inte alls vill fly..
    Nä, då blir det ju lite mer... tidsbundet förstås.
  • Nicke

Men å andra sidan så har jag barn och lite sånt som jag måste hem till.

• Nicke
    takida skrev 2012-01-08 22:50:53 följande:
    i maj? snacka om framförhållningSkrattande
    Folk har ju barn och sånt där annat larvigt som måste lämnas bort.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!