Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-09-24 20:12:59 följande:
    Jag håller mig till pulka! Jag har lika kul för det
    Pulka med drickhållare Flört
  • Glädje58

Hittade ännu mera diabilder när jag rensade bland kartongerna. Bland annat bilder från Tignes när jag var där med några jobbarkompisar på 80-talet.

Vilken natur, så vackert. 

Och Les Arc, tror jag det hette. Långa pister över två mil 

• Glädje58

Jaha, då var det dags att åka till sjukhuset idag för att ta bort lite hudcancer.

Taskig tajming att bli förkyld nu. Dels inför detta besök men även att jag har en flytt nästa vecka. Ville hålla mig i form så jag kunde bära allt utan att överanstränga mig. 

• Glädje58
    takida skrev 2012-09-25 09:53:32 följande:
    Lycka till idag{#emotions_dlg.flower}
    Tack snälla Solig

Dags att inhandla lite mat och dryck så man kan klara sig inomhus några dagar. Har ingen lust att gå ut sen.
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-09-25 10:29:10 följande:
     Lycka till!
    FjärilVingad73 skrev 2012-09-25 10:53:13 följande:
    Hoppas det går bra, Glädjen!
    Cocacola skrev 2012-09-25 10:57:18 följande:
    Lycka till idag! osis med förkylningen men den kan du ju hinna bli av med innan flytten. Hur känns det inför den då? Lika bra som förut?

{#emotions_dlg.flower}
    Tack för er omtanke Glad  Vad skönt att ha er Solig

Jag har enormt stora förväntningar på vad flytten kan ge. Förhoppningsvis ett helt nytt liv. Kan ta spårvagnen ner till city och ta en fika, en öl eller bio helt spontant. Kanske till och med en dejt haha.

Jag kommer lägga fokus på min hälsa genom att motionera och umgås med folk. Det ska bli så himla kul. Hoppas att jag kan träffa en del av er från tråden lite mer spontant.

• Glädje58
    Shades skrev 2012-09-25 11:14:02 följande:
    Lycka till och köp ONÖDIGT mycket smaskigt att ha under de dagar du tänker hålla dig inomhus. :)  Motionen tar vi sen ;)
    Nej för tusan. Igår eller om det var i förrgår så tänkte jag köpa lite glass, som någon föreslog i en annan tråd. Men jag gjorde inte det för det är en katastrof för min mage. Så kan jag undvika så gör jag det. Jag vill ju trimma mig och få en superkropp. Det är ju så himla populärt nu för tiden.

Att jag har åtta princessbakelser i frysen på jobbet som jag har tänkt äta upp i helgen när jag jobbar, det är en annan historia. Antar att det är någon form av tröst. För se hur det går för de små bakelserna :) 
  • Glädje58
    takida skrev 2012-09-25 11:26:54 följande:
    Idag vaknade jag upp med en dunderförkylning och ont i halsen. Jag har ju inte ens varit ute och flugit så fattar inte vart den kommer ifrån..
    Men låtsas jag tillräckligt mycket at förkylningen inte finns så försvinner den nogGlad 
    Kanske samma skit som jag har Skrikandes
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-09-25 11:28:03 följande:
    Jag är hemma och sjuk... Feber och ont i halsen...
    Okey, från och med nu är det munskydd som gäller här i tråden. vi kan inte hålla på att smitta varandra så här Skrattande
  • Glädje58

Gött mos. Nu åker jag på att få byta koppling på bilen nästa vecka. 12.300 kr som man hade kunnat spendera på en trevlig utekväll istället.

• Glädje58
    ulfsas skrev 2012-09-25 11:45:44 följande:
    1 Louis Roederer, Cristal 1999, - Jeroboam 3 liter 54.700,-

Drack den förra veckan på den lokala thairestaurangen men den var inte god. Troligtvis för att jag skakade den ordentligt innan jag öppnade den. Tyckte att det stod att den skulle skakas innan man öppnade.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!