• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Mojo)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-02 22:59:29 följande:
    det där är rätt allmänt o stämmer in på de flesta skulle jag tro. Många män tycker jag har en massa krav på hur tjejen ska vara, och alla män skriver att de äälskar att resa och träna etc etc.... Min press är bara på en rad.... men den säger mycket om mig o vad jag vill ha;) Nu ska jag visserligen ta bort mig för ett långt tag framöver då jag är trött på att kyssa massa grodor...

Haha, är nog inget undantag...

Från min pres.
    Jag är/har/värdesätter:
    Humor, Ärlighet, Positiv livssyn, Hälsa & Träning, Nära till skratt, Stort hjärta, Barn (Har en son jag älskar framför allt annat), Målmedvetenhet, Självsäkerhet, Självdistans, Glimten i ögat

Gillar att:
    Resa (Både sol och skidor). Träffa vänner (allt i från middagar, fester till över en god latte). Hemmakvällar. Träna (nu främst Ju Jutsu och Bodypump), Göra oväntade roliga saker.

Nu får jag ju erkänna att den skulle behöva skrivas om. Hade en väldigt bra pres här på FL tidigare, men glömde att spara den när jag ändrade.. 

• Anonym (jobbigt)
    Cosan skrev 2011-11-02 23:02:03 följande:
    Hur lyder din press?
    budskapet med min ynka rad i pressen är att oavsett vad man tror sig vilja ha så blir man kär så blir man, o personen i fråga kanske inte alls är som man tänkt sig, man ska inte snöa in sig i urval då kanske man missar nån på vägen. 
  • Anonym (jobbigt)
    Lilly11 skrev 2011-11-02 23:05:35 följande:
    va...slemmiga grodor som är så gott....
    haha, jo eller hur;) 
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-02 23:06:42 följande:
    Och du hamnade i min mailbox.....

Ja, gjorde  visst det Flört

Vill nu gärna påpeka att det tog ngr kvalificerade gissningar och inte massor av timmar av internetplöjande.. Kände att det flaggade lite weirdo annars Drömmer 
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-02 23:09:03 följande:
    Problemet är att alla skriver att de är det, sen räcker det typ med att man går ner i spagat på dansgolvet så är man fucked i deras ögon Cool
    Vilka ena....jag skulle bli mäkta imponerad om någon gick ner i spagat för min skull...
  • Anonym (Mojo)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-02 23:09:40 följande:
    budskapet med min ynka rad i pressen är att oavsett vad man tror sig vilja ha så blir man kär så blir man, o personen i fråga kanske inte alls är som man tänkt sig, man ska inte snöa in sig i urval då kanske man missar nån på vägen. 

Vilket då är problemet med 'nätdejting', det är så fokuserat på att 'kvala' in på olika mätbara egenskaper.. Irl så träffar man ju någon och först efter att man känner ett intresse börjar man titta på de mer konkreta egenskaperna. Omvänd ordning sas..
  • Anonym (Mojo)
    Cosan skrev 2011-11-02 23:09:03 följande:
    Problemet är att alla skriver att de är det, sen räcker det typ med att man går ner i spagat på dansgolvet så är man fucked i deras ögon Cool

Får väl erkänna att det där passerade över mitt huvud...
  • Lilly11
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 23:11:59 följande:
    Ja, gjorde  visst det Flört

Vill nu gärna påpeka att det tog ngr kvalificerade gissningar och inte massor av timmar av internetplöjande.. Kände att det flaggade lite weirdo annars Drömmer 
    Ja, ja, så där säger de alla....stalkerserna...
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 23:13:58 följande:
    Vilket då är problemet med 'nätdejting', det är så fokuserat på att 'kvala' in på olika mätbara egenskaper.. Irl så träffar man ju någon och först efter att man känner ett intresse börjar man titta på de mer konkreta egenskaperna. Omvänd ordning sas..
    kunde inte sagt det bättre själv!
  • Cosan
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-02 23:09:40 följande:
    Fattar inte, hur i all världen skulle det skrämma bort någon?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!