Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ernst Hugo skrev 2011-08-17 23:44:56 följande:

Skall upp i jobbet snart o du vet var min postlåda bor Flört

Kunde ju iofs vara kul tt träffas bara för att. (Läs hångla under en buske i Humlegården, men det kan jag ju inte skriva så att alla ser.)
  • Anonym (Mia)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-17 23:53:46 följande:
    hur ser man när de blivit addade?

Denna kille som jag ska på dejt med har bara typ 5 personer (förutom mig antar jag för man ser ju inte sig själv) men två av bilderna på tjejerna är riktigt lättklädda...skulle vara intressant att se när han addade dem. Om det är nåt "gammalt" eller nåt nytt eftersom han också säger att han inte har flera igång samtidigt o att han är jätteintresserad av mig o nåt seriöst. Han har verkligen verkat så också så jag vet inte...men det kan ju vara nåt annat också. det är ju inte så att han har 300 st men de där två bilderna tyckte jag var lite konstiga men det är ju möjligt att dessa tjejer gillar att visa upp sig vad vet jag. de är ju inte nakna på nåt sätt men väldigt lättklätt om man säger så
    Ok. Typiskt att det inte är enkelt och klart. Men det brukar stå när dom är addade när du klickar in dig på visa profil. Då kommer det upp en lista på dom sensate aktiviteterna och där står också när han addade vem när. Du bör också stå på den listan.
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-17 23:56:03 följande:

Kan vi inte ta tuben till Ropsten o gå ner till Värtan.........vill hångla under bron Flört

Ja vilken bra idé! Måste bara prata med Ölburks-Krille först så att han inte är hemma när vi kommer förbi. Han blir så lätt svartsjuk.
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-17 23:59:31 följande:
    Äsch, blir han kinkig så knallar vi över bron o tar in på Foresta hotell....

Tar du eller jag med dunken med Estlands-Explorer?
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-18 00:09:19 följande:
    Tänkte mer kvälls-supé i matsalen på Foresta med utsikt och sedan kaffe med avec???

Det låter ett litet snäpp bättre än Explorer under bron.
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-18 00:19:53 följande:

Ja eller sill & snaps på Sture med vidare öl på Mosebacke om det är soligt........men det är ju du som skall visa staaan

Jag föreslog ju buskarna i Humlegården, men det dög inte åt fine Herrn. Fast du vet jag bor ju inte riktigt i Stockholm City, utan en bit utanför. Här är det fint värre. Och du kommer att hålla med mig.
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-18 00:25:15 följande:

Blir bara så ohejdat sprituell av utomhushångel så jag vågar knappt med Humlegården....men

Nåja. Jag kan visa dig andra bra hångelställen efter den där suveräna middagen som du lovade.
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-18 00:34:19 följande:

I trädgården på Milles-museet???

*noterar att alla andra tröttnat på vårt gafflande* 

Nåt sånt. Du dejtar väl ingen annan? Du är väl bara intresserad av mig? Hur många lättklädda damer har du på din msn? Varför ringer du aldrig?

Det finns ingen annan än du och jag nu - hela världen har försvunnit och vi stirrar drömmande in i varandras ögon. Eller nåt.  
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-18 00:39:36 följande:
    Dags att sova? Oskyldig

För länge sen. *s* Spöke
  • Anonym (Mia)
    Anonym (ny) skrev 2011-08-18 10:49:09 följande:
    Frågade min flirt rakt ut om han hade kontakt med fler osv. visst kan han ljuga men det lilla jag lärt "känna" honom o sådär så tror jag det är sant.
    Han säger att han inte har kontakt med någon mer o han inte skulle ha tid att ha kontakt med fler heller för den delen o det stämmer bra för han jobbar väldigt mkt o har mkt vid sidan av osv. Det känns bra att jag frågade i alla fall.
    Han såg fram emot dejten i morgon så jag hoppas jag vågar ta mig iväg

Jag tror att det kommer att bli jättebra.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!