Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Vi pratade länge om detta igår men behöver nog lite råd, hur ska jag tänka gällandes att inte gå o förstöra detta nu?
Så, jag hoppas att någon annan kan råda dig
Å vi har bestämt att träffas igen på onsdag 
Ang det där med att logga in på sidan vs inte logga in. Enda anledningen att jag kan veta att min dejt (om jag har nån) har varit inloggad är ju om jag själv varit inloggad. Så då har jag liksom inte så mycket rätt att pipa
Och jag vet att det är svårt, och jag vet att man blir osäker och nojjig som f*n men för sin egen skull måste man verkligen försöka lugna ner sig. Det är bara tortyr om man tillåter sig tänka alla dessa tankar som poppar upp.
Men jag är ganska säker på att när jag väl får för mig att ge det en chans igen så kommer jag också sitta här och oroa mig. Det är ganska vanligt fenomen. Speciellt bland tjejer.
Men hejja er! JAG tror på er alla och läser med förtjusning om alla era dejter 
För mycket kaos hos honom i hans liv tror jag.. o då funderar han nog på om han ska ha en till sak i sitt liv.. o så ser han att jag blir lessen o får han dåligt samvete för han vill vara med mig...men vi är inte ihop eller ng sånt.. för tidigt för det...
Hemma efter ett par dagar i ödemarken utan kontakt med omvärlden. Har haft det SÅ skönt och skulle gärna åka tillbaka direkt igen!