Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ulfsas skrev 2012-03-31 09:12:52 följande:
    Kaffe på sängen zzzzz
    Jour idag....
    Upp o flyga igen? Packa ner mig i din kabinväska...? :-P Trött på Sverige................
  • FjärilVingad73
    Madida skrev 2012-04-01 15:59:05 följande:
    Ville bara meddela att jag lever Men jag tror jag skippar läsa tillbaka de sidor jag missat
    Jag hoppas verkligen att allt är bra med er och att livet leker

{#emotions_dlg.flower}  
    Det går upp och ner, som vanligt! Trevligt att "se" dig igen!
  • FjärilVingad73
    Smecker skrev 2012-04-03 23:51:46 följande:
    Jadå. Min bestämda åsikt är att känslor är bra. Utom när de är i vägen för sunt förnuft. Då är de inte bra. Fast när man tänker för mycket så är känslor bra. Utom när de får en att tänka för mycket, för då är de inte bra.

Kontentan av det hela:

Känslor är bra. Utom när de inte är bra.
    Gud, så logiskt.......

• FjärilVingad73
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-04 12:19:27 följande:
    Idag är det ett år sedan jag kläckte för exmaken att jag ville skilja mig. Jisses, vad fort det gått. Detta har varit det värsta och samtidigt ett väldigt bra år. Men fy fasiken vad jobbigt det var för ett år sedan att sätta sig ner med en väldigt ovetande make.
    Ett år går fort!

För min del är det ett halvår snart.... Ett halvår av ett helt nytt liv... Men ett BRA liv!!!
  • FjärilVingad73
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-04 12:23:45 följande:
    FV73: hahaha ja fort går det. Med facit i handen så har jag verkligen gjort ett bra val
    You go, girl!!

Jag pratade just med en kollega under lunchen och jag insåg verkligen hur annorlunda mitt liv är nu, och jag är glad över mitt val att lämna allt.... För jag njuter verkligen av livet nu, på så många sätt. Inga måsten och en jävla massa regler....
  • FjärilVingad73

Mitt ex fick inte heller nån mer förvarning mer än att jag under åratal tyckte (och sa) att han skulle skärpa till sig....

Han kunde nog inte tänka sig att jag skulle VÅGA lämna honom... Med tanke på vår församlingstillhörighet var det ju så tabu...

Men så kom han hem från sina kusiner och vi satte oss ner och jag sa som det var. Väskan hade jag redan packat åt honom.....

• FjärilVingad73
    Madida skrev 2012-04-04 13:18:25 följande:
    Skärpning i tråden! Nu när jag är tillbaka får ni ta hänsyn till att jag inte kan våga online hela tiden. Alltså får ni inte skriva mer än vad jag orkar och hinner med att läsa ikapp. Och tänkt på att jag främst hinner surfa från mobilen så allt tar längre tid

Tsss... sluta låtsas att du har ett liv!

• FjärilVingad73
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-04 13:38:23 följande:
    För övrigt har jag fått SMS. Skrattande 
  • FjärilVingad73

Ulfsas: men gud vilka människor det finns!!! Man skäms ju liksom å hela kvinnosläktets vägnar.... Skäms

• FjärilVingad73
    takida skrev 2012-04-05 09:15:24 följande:
    Fan fan fan. Säg den lycka som varar för evigt.
    Jag har precis blivit dumpad, på mailRynkar på näsan så jäkla fegt.
    Jag trodde verkligen på att det kunde bli vi, men ack så fel jag hadeRynkar på näsan
    Nääääää!

*kram*
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!