Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-09-26 16:25:33 följande:
    ...Hur känns det annars efter gårdagen?
    Inte så bra. Senaste dagarna så har jag sovit och varit vaken nån timme eller två, dygnet runt. Antar att det är förkylningen som gör en del av det.

Jag gjorde ett bandage som jag virade runt huvudet för att trycka in örat igen. För se om det hjälper.

Det suger att jag inte nu kunde träna och hålla mig i form inför flytten. Det blev helt fel med det. Skönt att jag inte börjar jobba förrän på fredag kväll i alla fall. 
  • Glädje58
    ulfsas skrev 2012-09-27 11:28:57 följande:
    Jag brukar starta med den sista delen....Undrar varför det blir felFörvånad
    Men det är helt fel. Se filmklippet från början och ta till dig de saker som föreläsaren menar är rätt sätt att föra sig på. Du kommer få klart mycket bättre resultat efter det Glad
  • Glädje58

För övrigt en grymt bra föreställning som jag lyckades hitta på dvd för många år sedan.

• Glädje58

Jag skulle faktiskt vilja ha det som en obligatorisk inskolning, att se denna film innan man börjar aktivera sig i den här tråden. Många misstag skulle undvikas med den här kunskapen.

• Glädje58

Det här är fjärde dagen som jag är väldigt förkyld. Det gör ont i bröstet när jag hostar. Jag har levt en konstig tillvaro i fyra dagar nu. Jag har växlat mellan att vara vaken och sova minst fem sex gånger per dygn. Har precis ätit frukost t.ex. Men det gör inget för jag är ledig en hel vecka och ska inte börja jobba förrän fredag kväll.

En sak slår mig och det är hur skönt det är att vara frisk. För då går jag till jobbet, motionerar, kan gå ut och in som jag vill. Men nu är jag helt däckad och tvingas leva i ett töcken. Såhär dålig är jag en gång om året, max.

• Glädje58
    Cocacola skrev 2012-09-27 16:36:44 följande:
    Har fått mejl från Happy pancake, ett erbjudande från e-darling...
    Vad avlägset det känns med HP nu. Känns som en evighet jag var med där 
  • Glädje58
    Cocacola skrev 2012-09-27 17:57:05 följande:
    Haha, det kändes rätt avlägset här med. Vet inte när jag loggade in sist, men nån månad sen är det nog. Men är ju fortfarande registrerad så därav mejlet utgår jag ifrån...

Är du med på någon sida nu?
    Nej inget alls men funderar på BC om någon månad. Var det BrevCompisar det stod för?  Obestämd
  • Glädje58
    lemonina skrev 2012-09-27 18:02:13 följande:

haha jag ska träffa en "brevcompis" nästa vecka
    Åh vad spännande Glad

Jag ska testa det om nån månad när jag har kommit på fötter igen. Får se hur det går. Är på väg mot mitt fyra-års jubileum som oskuld så det skulle behövas brytas snart.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!