-
Är det så konstigt egentligen? Tycker att din historik kan ligga till grund för att en viss rädsla att bli avvisad igen.Johnny Mnemonic skrev 2012-09-28 07:29:32 följande:.... Men det är samtidigt väldigt konstigt att jag är så "rädd för att bli avvisad" i det sammanhanget och det har npg alltid varit så,... -
Ärlig och rättvis betvivlar jag inte ett dugg på att du är.
Du var väl inte rätt för henne. Men jag hoppas att du träffar någon som känner du passar precis som handsken.
Samma person, det behöver man inte vara. De kan kallas för utveckling också. -
Johnny Mnemonic skrev 2012-09-29 03:43:34 följande:Nej så var det uppenbarligen, det är bara tungt att ta in att den människa man beskyddade och litade på mest också var den som utförde värsta sveket man varit med om. Jag var ute ikväll och ärligt talat var det flera st som uttalat sa att jag var snygg, vilket bara i sig är svårt att ta till sig av, då jag redan sedan 9 års ålder alltid fått höra det motsatta. Men jag vet inte varför jag är så tvärt emot.
Har man hört sånt i nio år, så är det inte konstigt att man tror på det.
Jag har hört en del saker i många år, tyvärr så tror jag också på dem. -
Anonym (Carro) skrev 2012-09-29 05:31:35 följande:Hade jag varit singel hade i alla fall jag lagt vantarna på dig Glädje58. Jag tycker att du verkar vara en särledes bra människa utifrån det jag sett från dig här på FL. Lycka till
Åh vad det värmde att få höra det, tack snälla du
Lustigt nog så tänkte jag i dag på hur det kommer bli nu när jag flyttar in till stan. Kommer jag att träffa någon nu? Finns det någon som skulle uppskatta mig på det sättet att man vill bli ihop med mig? Eller förblir det bara kompisnivå?
Ja, tiden för utvisa det. Under tiden kommer jag att finputsa, eller grovslipa, på mina egenskaper. Jag har mycket att lära mig. Blev ovän med min vän igen nu i kväll. Men vår kärlek till varandra gör att vi alltid försöker hitta en lösning på problemet. Tur att jag satte nivån från första dagen, att vi ska kunna vara ärliga och uppriktaga mot varandra. Det är riktigt sköna grejer...
-
Anonym (Carro) skrev 2012-09-29 05:31:35 följande:Hade jag varit singel hade i alla fall jag lagt vantarna på dig Glädje58. Jag tycker att du verkar vara en särledes bra människa utifrån det jag sett från dig här på FL. Lycka till
Men du kommer väl på vår nästa singelträff framöver
-
GöteborgAnonym (Carro) skrev 2012-09-29 05:51:36 följande:...Jag tror att det kommer att gå utmärkt. Är det Stockholm du ska flytta till? I
Men det blir nog träffar där uppe med
-
Glädje58 skrev 2012-09-29 06:02:54 följande:Men det blir nog träffar där uppe med
Stockholm alltså -
Anonym (Carro) skrev 2012-09-29 06:25:02 följande:Ah, Sveriges framsida
Stockholm är jäkligt fint det med
Skulle va kul att vara där några dagar. På sommaren, för jag har alltid varit där på vintern.
-
Är och kollar nya lägenheten nu. Härligt med nymålat överallt. Vilken skillnad det blev med vita väggar jämfört med de mörka som var innan. Det ska blir härligt att flytta in på lördag nästa vecka

-
Cocacola skrev 2012-09-29 18:42:20 följande:Låter riktigt nice! Hoppas det känns lika bra som du tänkt dig när du flyttat in också.
Hur mår du?
Det börjar kännas bättre nu även om mycket gick åt skogen den här veckan. Det är inte kul att vara sjuk men nu har jag kommit igång i alla fall med att jobba igen. Tur att jag var ledig en vecka nu när allt brakade ihop. Tur är också att det är ett år eller det dubbla mellan dessa förkylningar.