• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Racer x skrev 2012-04-04 15:26:40 följande:
    Skippa livet och härja på FL istället...

Hade jag kunnat så hade jag gjort det. Eller nej, hade jag haft så mycket ledig tid att jag kunde härja här hela dagarna så hade jag rest bort. Låååångt bort. Badat och druckit drinkar. Och legat med massa bartendrar
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Racer x skrev 2012-04-04 23:18:27 följande:
    Behöver väl inte åka så långt för det.

Kanske inte. Men jag vill ha sol och värme också. Och svettiga nakna överkroppar
  • Madida
    takida skrev 2012-04-05 09:15:24 följande:
    Fan fan fan. Säg den lycka som varar för evigt.

Jag har precis blivit dumpad, på mail så jäkla fegt.

Jag trodde verkligen på att det kunde bli vi, men ack så fel jag hade

Nej! Söta du, fan vad tråkigt! Vilken jävla pingvinpitt!! Har man setts så länge så är ett telefonsamtal det minsta man kan begära.

Vad var det som hände? Väntade du dig detta? Ber om ursäkt om jag borde veta detta men då har jag missat det
  • Madida

Jag vill gå på dejt! Bjud ut mig! Uppvakta mig gärna lite också, det är jag inte bortskämd med.

Takida, vad säger du?

• Madida
    takida skrev 2012-04-05 21:40:52 följande:
    Vill du att jag ska bjuda ut dig

Har inte riktigt vanan inne att bjuda uppvakta andra tjejer men va fan, nån gång ska väl vara den första

Ja det var precis det jag menade. Uppvakta mig lite! Tror det skulle kunna vara kul
  • Madida
    takida skrev 2012-04-05 21:48:59 följande:
    Haha, du är för härlig

Behöver lite tid att slicka min sår bara, är inte redo för att hoppa rätt in i nåt nytt

Givetvis ska du få slicka dina sår och läka lite. Så, vad sägs om imorgon?
  • Madida
    takida skrev 2012-04-05 22:02:27 följande:
    Oj, snacka om snabba ryck, en otålig brud minsann

Det är bara för att det är du. Då blir jag ivrig :-*
  • Madida
    takida skrev 2012-04-06 13:17:13 följande:
    Du får se till och pallra dig till götet då!

Du ska uppvakta mig men det är jag som får resa? Vet inte om jag anser att det är rätt
  • Madida
    FredrikCA skrev 2012-04-08 12:58:11 följande:
    Jag iofs inte använt någon standardmall, Däremot kanske jag låter som jag är stålmannen- vilket jag heller inte är, Jag tänker inte överdriva och ljuga om något man inte kan leva upptill det håller ändå inte i längden. Jag ser det iofs inte som ett problem utan konstaterade främst att dejtingsidor är iprincip odugliga för iallafall mig, Visst kan det kännas tråkigt- Men det är inte jag som missar någon :) Jag tror ärligt talat tjejer som håller den nivå av intellekt som jag vill ha håller till där iallafall, möjligt jag har fel men ingen lyckas eller bryr sig ens att knäcka mina koder när jag haft dessa på prov. Och som sagt jag är genom ärlig så ljuga för att sticka ut känns fel väg iallafall.

Jag skulle nog vilja påstå att jag har alla indianer i kanoten/lampan tänd och jag är hemma/hissen går hela vägen upp och allt det där. Och jag hänger på en dejtingsida.

Sen hoppas jag att du inte behöver ljuga för att sticka ut från mängden. Det skulle ju isf vara ganska trist. För dig.

• Madida
    FredrikCA skrev 2012-04-08 17:40:33 följande:
    Haha jo jag menade inte att någon skulle vara dum på det sättet, Jag bara letar efter någon som är lite utöver det vanliga- Som känner sig motiverad och lika flexibel som jag själv är. Jag kan kompromissa men jag har som jag skrev varit i ett förhållande tidigare då jag var den enda som kompromissade och liksom tester och koder osv är mer för att se om nyfikenheten och tålamodet finns. 

Nej jag ljuger väldigt sällan, Och som jag skrev jag tycker det känns meningslöst om man inte kan leva upp till förväntningarna, Jag är snarare tvärtom att jag skriver väldigt blygsamt och kanske överträffar förväntningarna många gånger om. Så ja jag håller med det skulle vara trist- Men inte enbart för mig. 

:) 

Nu hänger jag inte riktigt med (kanske inte är så smart som jag trodde) Du pratade om att du ville ha en intelligent tjej, eller tjejer som "håller den nivå av intellekt" som du vill ha. Detta valde jag att kommentera. Och när du svarar mig så börjar du snacka om flexibelt och kunna kompromissa. Där pratar vi väl helt plötsligt om olika saker?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!