FredrikCA skrev 2012-04-08 17:40:33 följande:
Haha jo jag menade inte att någon skulle vara dum på det sättet, Jag bara letar efter någon som är lite utöver det vanliga- Som känner sig motiverad och lika flexibel som jag själv är. Jag kan kompromissa men jag har som jag skrev varit i ett förhållande tidigare då jag var den enda som kompromissade och liksom tester och koder osv är mer för att se om nyfikenheten och tålamodet finns.
Nej jag ljuger väldigt sällan, Och som jag skrev jag tycker det känns meningslöst om man inte kan leva upp till förväntningarna, Jag är snarare tvärtom att jag skriver väldigt blygsamt och kanske överträffar förväntningarna många gånger om. Så ja jag håller med det skulle vara trist- Men inte enbart för mig.
:)
Nu hänger jag inte riktigt med (kanske inte är så smart som jag trodde) Du pratade om att du ville ha en intelligent tjej, eller tjejer som "håller den nivå av intellekt" som du vill ha. Detta valde jag att kommentera. Och när du svarar mig så börjar du snacka om flexibelt och kunna kompromissa. Där pratar vi väl helt plötsligt om olika saker?