Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2011-11-21 21:28:35 följande:
    Jag har stora fötter också. Oskyldig

Det sägs att de som har stora fötter även har stor...
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2011-11-21 21:31:07 följande:

Det sägs att de som har stora fötter även har stor...

...ra skor
  • Glädje58
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-21 21:40:52 följande:
    läget sexy?
    hmm, vad svarar man på den? inget jag går i gång på direkt... 

Men blir du inte glad för att någon tycker du är sexig?
  • Glädje58

Fick underkänt av min nya presentation. Ändrade den och sågade hela dejtingskiten. Skrev att jag även var tacksam om du inte hör av dig, jag har ändå inte tid. Vad händer? Texten blir godkänd och inom en kvart får jag mejl från en kvinna Foten i munnen

• Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-21 22:39:53 följande:

eh öh va haha neej! HUr gick det till!

Säkert någon icke läskunnig kvinna. Jag håller på att skriva fram och tillbaka till henne just nu...
  • Glädje58
    Anonym (Smålandsmorsa) skrev 2011-11-22 00:13:36 följande:

...Nä nu har jag fasen följt den här tråden i över 500 sidor utan att skriva någonting, det säger ju en hel del om mig iaf ....

Hej, förresten! 

Hej och välkommen  Glad
  • Glädje58
    Anonym (aldrig min tur) skrev 2011-11-22 16:44:33 följande:
    Jag brukar blockera folk som besöker mig mer än 3 ggr. Skriver de inte på första gången, så lär de inte göra det på 2e eller 3e..  Väldigt avundsjuk på alla er som får kontakt på HP. Själv får jag aldrig ...

Jag förstår faktiskt inte varför du ska blockera dem. Är det otrevligt på något sätt att någon har varit inne på din sida några gånger? Jag glömmer ofta bort vilka jag har besökt tidigare. Sen finns det de som byter foto med jämna mellanrum, då blir det att man inte upptäcker att man har besökt människan tidigare förrän man ser de andra bilderna som finns i profilen.

Att man kanske vill gå in några gånger och titta på din sida innan man skriver, det är väl inget konstigt med det. Jag är sån i alla fall. Ibland behöver tankar och känslor få sätta sig forst innan man tar kontakt.

Det är ett effektivt sätt att slippa kontakt med andra, det du håller på med. Sen är du avundsjuk på att du inte får någon kontakt med några.

• Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-21 19:42:52 följande:

...Typiskt att man precis brände sönder två fingrar men de klarar man väl sig utan Skäms väl?...    

Hur går det med dina fingrar?
  • Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-22 17:58:31 följande:

De är fullt fungerande och icke smärtande de är skadade av all rodd tror jag så det finns väl inte så mycket att skada kvar och tjock hud med

Kommer det att påverka din fingertoppskänsla när det gäller helgens dejt?

Och vadå rodd? Hade du inte bränt dig?
  • Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-22 18:16:28 följande:

haha fingertoppskänsla haha min typ av humor Tungan ute  

Du, vi får försöka få till en träff här i göteborg, vi som bor i närheten. Sen går vi ut och raggar och drar lite vitsar mellan ölen och maten Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!