Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Det sägs att de som har stora fötter även har stor...

Fick underkänt av min nya presentation. Ändrade den och sågade hela dejtingskiten. Skrev att jag även var tacksam om du inte hör av dig, jag har ändå inte tid. Vad händer? Texten blir godkänd och inom en kvart får jag mejl från en kvinna 
...Nä nu har jag fasen följt den här tråden i över 500 sidor utan att skriva någonting, det säger ju en hel del om mig iaf
....
Hej, förresten!
Jag förstår faktiskt inte varför du ska blockera dem. Är det otrevligt på något sätt att någon har varit inne på din sida några gånger? Jag glömmer ofta bort vilka jag har besökt tidigare. Sen finns det de som byter foto med jämna mellanrum, då blir det att man inte upptäcker att man har besökt människan tidigare förrän man ser de andra bilderna som finns i profilen.
Att man kanske vill gå in några gånger och titta på din sida innan man skriver, det är väl inget konstigt med det. Jag är sån i alla fall. Ibland behöver tankar och känslor få sätta sig forst innan man tar kontakt.
Det är ett effektivt sätt att slippa kontakt med andra, det du håller på med. Sen är du avundsjuk på att du inte får någon kontakt med några.
...Typiskt att man precis brände sönder två fingrar men de klarar man väl sig utan
väl?...