Inlägg från: Racer x |Visa alla inlägg
  • Racer x

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-02-27 20:27:15 följande:
    Hur mycket ska du ha för den?
    Drömmer
  • Racer x
    Legacy skrev 2012-02-27 20:29:21 följande:
    Man kan det med en 450D vet jag iallafall så långt är jag med det står en sån här, men jag har bara en 350D hemma just nu, jag är ganska bra på att fotta men kanske skulle behöva något mer anavncerat för att kunna ta ännu bättre bilder bättre objektiv än vad jag har just nu behöver jag iallafall... Tungan ute
    Okej, ingen aning om vilka som kan filma eller inte eftersom det inte var målet med systemkameran.

Tja, objektiven gör mycket. Inte minst för att slippa använda blixt.
  • Racer x
    Legacy skrev 2012-02-27 20:46:04 följande:
    ne dte var bara en sak jag saknat ibland men jag filmar ju egentligen  med mobilen, så ko igen nu ska jag hitta en flicksnärta som jag kan byta motdin kamera
    Räknade snabbt vad allt kostade när jag köpte det Förvånad.
  • Racer x
    Legacy skrev 2012-02-27 20:56:36 följande:
    Fantastiskt bra bilder du är bra!
    Tack

Någon i fotodelen trodde inte att jag hade tagit det här
    (Han i bakgrunden stör lite, men det är inte helt lätt när man inte kan röra sig en dm åt något håll)
  • Racer x
    Glädje58 skrev 2012-02-27 21:03:42 följande:
    Ett lustigt sammanhang här. Tänkte på s/s som hade dejt med killen som stammade. Igår kom jag tänka på en intervju med orup. Han stammade rätt så rejält när han pratade men inget när han sjöng.
    Precis, han gjorde det. Men minns inte att han gjorde det på konserten.
    Glädje58 skrev 2012-02-27 21:04:43 följande:
    Vilket härligt ljus du har i bilderna Glad 
    Tacka dom som ljussatte scenen. Kör utan blixt.
  • Racer x
    Legacy skrev 2012-02-27 21:09:51 följande:
    "I will always laaaaaaav joooouuuuu"
  • Racer x

Fast man har ju gjort rejäla uppfukade noobmisstag också. Var på konsert i Malmö en sommar och skulle se Laleh, tar fram kameran, slår på strömmen och inte ett skit händer... Batteriet ligger hemma i laddaren {#emotions_dlg.djavulsk}...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!