Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-12-14 14:42:11 följande:
    Helvete! Fick nyss SMS om att det går vatkoppor i min äldsta dotters klass och ingen av mina tjejer har haft det än. Blir mysigt till jul! Peppar peppar att vi missar det...

• cajsasmamma
    ulfsas skrev 2012-12-15 12:03:01 följande:
    Jag hörde det när jag var ute i rökrutan och tjuvrökte. Jag som normalt sett inte röker :)
    Kanske därför du är lite små förkyld idag  
  • cajsasmamma
    ulfsas skrev 2012-12-15 12:22:03 följande:
    Jo, jag frös som en hundGråter
    Menade mer som här nedan:
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-15 12:22:48 följande:

Tror nog också det är boven till the snuffies man blir inte förkyld av kyla nämligen

• cajsasmamma
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-16 16:05:53 följande:
    Herregud nu får det bli lördag snabbt!!! Haha funderade i ett svagt ögonblick att ta upp mitt konto på HP för att få till en dejt med någon. Sen kom jag på det menlösa mejlandet och tradiga frågorna och *gäsp* kom på bättre tankar (skriva ett kärlekskrankt gnällinlägg här )

Vad gör ni andra denna tradiga söndag?!
    Första  var vi på hopptävling med min dotter och sen har vi jobbat med julklappsutdelning med häst och vagn. Så idag vart det en full 12timmars dag
  • cajsasmamma
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-16 19:24:19 följande:
    CM: Härligt Åhh kan sakna gemenskapen i stallet när jag hade häst. Vi hade julmorgonsritt och red ut i snön hela stallgänget Kom ihåg hur mysigt det var att rida utan sadel och på täcket på hästen och sticka in fingrarna under täcket vid manken. Sen värmde vi glögg och åt pepparkakor i klubbhuset *mys*
    Vi ska köra julklappsutdelning med på julafton med, supermysigt är det att trava med hästen och höra bjällerna spela i takt med hästen.Tomte
  • cajsasmamma
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-17 12:24:39 följande:
    CM: Rider ni runt till grannar då eller? Du bor alltså med stall och grejjer. Jag bodde i stan när jag hade min häst (hyrde boxplatts) så mina päron fick köra ut mig till min Pärla Hade varit mysigt att kunna gå ut till henne när man velat istället
    Vi kör runt till folk i byn. Jag bor 3 km ifrån stallet nu men förhoppningsvis till våren bor jag på samma gård som hästarna.
    När jag bodde hos min pappa så fodrade man hästarna i morgonrock och gummistövlar :) Jag är en sån som kan sitta i stallet och lyssna när hästarna och äter för jag tycker att det är avkopplande

Här är vi igår  

• cajsasmamma
    ulfsas skrev 2012-12-17 12:35:43 följande:
    Fin bild Tomte
    Tackar, visst är han en skönhet min lilla svarta älskling?  
  • cajsasmamma
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-17 12:56:38 följande:
    Hahaha min lilla svarta älskling Åh det borde jag kallat min indiske ex make när vi var gifta
    Haft han i snart 21år nu så känner han utan och innan så jag kallar han för älskling!
  • cajsasmamma
    Vanilla ice queen skrev 2012-12-17 16:41:12 följande:
    CM: Åh gammal man alltså Men klart de blir älsklingar

Blää kan någon motivera mig till att ta på mig skorna och gå till gymmet!!! Vill inte ut i slasket *brrr*.
    Han är 25 år så han är gammal  

Tänk på hur duktig du känner dig när du har vart på gymmet och jag har bara suttit här och degat och städat! ( sjuk idag på min första arbetsdag efter sjukskrivningen)  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!