Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-04-24 12:21:35 följande:

Oh berätta mer=))

En snygging dök helt plötsligt upp på min sida och frågade en massa saker om Örebro för att han skulle hit i helgen. Så jag svarade snälltOskyldig Han tackade så mycket för hjälpen och sa att vi kanske ses ute i vimlet med en liten blinknade smiley. Trodde han kanske skulle be om att träffas över en fika.Får väl se om jag får något merGlad
  • lemonina
    Madida skrev 2012-04-24 19:42:40 följande:
    Eller så gör du nåt helt crazy och själv frågar om ni ska ta en fika
    Jag är faktiskt blygSkäms
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-24 19:45:55 följande:
    Blyga flickor får inte knulla fina pojkar..

HA! Vi får väl se
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-04-24 19:48:26 följande:
    Det är skillnad på att välja och att bli vald. Lycka till!
    Men han kom till mig först. Och även om man blir vald så måste jag acceptera. Eller va? vad menar du egentligen?
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-24 19:51:32 följande:
    Lemonina: Det är klart du vågar. Man måste liksom bara göra det en första gång sen upptäcker man att det inte är så farligt:))

Ååå jag är så harig när det kommer till sådana här grejer. Vill på något sätt att kille ska ta första steget.
  • lemonina

Ok jag gjorde det! Titta vad ni driver mig till människor. Nu har jag verkligen gått utanför min bekvämlighetzon Skäms Känner mig alldeles skakig för sjutton och detta är bara via en dator.

• lemonina

No one puts baby in a cornerFlört

Ok nu är det bara att vänta och se då. Vet inte vad jag är mest rädd för att han svarar ja eller nej.  

• lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-24 20:49:08 följande:
    Nu har du gjort bort dig :( Han kommer ju tro du är helt desperat.

Är du seriös?
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-24 20:52:01 följande:
    Jag skojar med dig :)

Din lilla fuling där *hytter med fingret*Det är precis de tankarna jag redan har du behöver inte förstärka dem.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!