Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ulfsas skrev 2012-12-17 16:55:24 följande:
    Jag är också hemma och sjukskriven. Köandet till stans uteställen tog knäcken på mig :(
    Krya på dig {#emotions_dlg.flower}
  • cajsasmamma
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-01 14:27:30 följande:
    Gott nytt år!

Jag har dejt i morgon! Solig
    Och när får jag veta  hur dejten gick. Du kan skriva lite mer privat om du vill  
  • cajsasmamma

Nytt år och nya dejter som ska planeras, ska bara hitta lämpliga dejting-offer någonstans Fast idag r jag för trött för att ens öppna en dejtingsida. 16timmar på jobb idag så jag nu ska jag bara varva ner innan jag däckar här med pannan på tangentbordet  

• cajsasmamma
    Racer x skrev 2013-01-02 23:58:16 följande:
    Gick in på HP men stängde ner lika snabbt igen.
    Man kanske skulle börja med krogragg istället för nätdejtingsragg? Oddsen att hitta guldkorn är ungefär detsamma tippar jag på. 
  • cajsasmamma
    visma1 skrev 2013-01-03 00:20:42 följande:
    CM: Fungerade inte din strategi?
    Det var inte ingen strategi. Jag ville inte bara ligga med han dom första dejterna  för jag ville lära han först. Och nu i efterhand är jag jäkligt glad att jag inte hoppade med han i säng direkt, han var inget att ha!  

Jag letar inte efter en sexpartner utan en livskamrat som uppfyller kraven jag har på han. Om han inte fyller upp grundkraven så kompiceras han inte upp sina chanser om han är bra i sängen.

Om jag inte hittar någon att leva med så har jag det bra som det är, ihop med min sexpartner!

• cajsasmamma
    visma1 skrev 2013-01-03 11:12:36 följande:

På så vis, ja känns det bättre för dig att inte haft sex med honom nu när det inte blev något mer så var det ju rätt för dig. Du menar att du har en KK så du satsar allt på att leta efter något seriöst när du ändå får sex?!
    Ja jag har en KK, han och jag gilla varandra som vänner men vi vet att vi bara är det vi är och det aldrig kommer och bli seriöst med varandra.
    Jag satsar därför på att leta efter en livskamrat, och givetvis så kommer jag att sluta ligg amed min KK när jag inleder ett förhållande. 
  • cajsasmamma
    Cocacola skrev 2013-01-03 19:03:36 följande:

Vafan! :D gjorde jag inte det?

Tja, höll på att dra på mig träningskläder och fick helt plötsligt huvudvärk modell nu sprängs mitt huvud som snabbt blev värre och höll i sig. Det gjorde så ont så jag grät, fy fan säger jag bara.

Hur som helst så hamnade jag här och väntar nu på svar. De ska utesluta blödning i hjärnan. Har visst ett ryggmärgsprov eller något ditåt att vänta också, låter inte ett dugg trevligt.
    Hoppas att det inte är något allvarligt och du snart känner dig bättre. 
  • cajsasmamma
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-03 19:21:28 följande:
    Haha, min nya dejt är en helt annan, md liknande bakgrund som jag har.
    Lika barn leker bäst!
  • cajsasmamma
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-03 22:24:57 följande:
    CM: Ligger nog mer i det än man vill tro!
    Det är bra att man förstår varandra hur man är och hur ens bakgrund har varit och hur ens liv är nu.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!