Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
*harkel* det är ju mig Madida varit med hela helgen
loooooser hon är bara min!Såja såja flickor! Jag har kärlek så det räcker till alla

Men ni får gärna gyttjebrottas ändå
loooooser hon är bara min!
Sen när det gäller nya folk i tråden - ALLA är välkomna! Denna tråd är öppen för alla och det tror jag att de flesta förstår.
När jag startade tråden så var det för att folk skulle kunna stötta och peppa varandra. Sen har det blivit så att några har hängt med en väldigt lång tid (vilket jag tycker är väldigt roligt) men jag tycker inte att vi är ovälkomnande?!
Och att kräva att få ett "välkommen!" är kanske too much enligt mig. Det får man väl sällan i andra trådar? Man hoppar in och deltar i diskussionen och det är nog min tanke även med denna tråd.
Sen tror jag att här emellanåt är en speciell jargong som kanske inte alltid är lätt att hänga med i. Men stannar man ett tag så kommer man in i det.
Kontentan: Alla är välkomna! Och här är vanliga människor som behandlar andra som dem själva blir behandlade. Enkelt
Jag har haft lite funderingar på vem hopplös är.

Tycker att vi har många göteborgare här. Det måste vi råda bot på. Eller nej, ni får gärna vara kvar! Men jag vill ha fler skåningar!
Gärna snygga, charmiga, intelligenta män med självinsikt!
Eller goa tjejer som jag kan fika med. Eller kanske ha som en "wingman"