Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-20 10:58:41 följande:
    Japp, jävlar fick en utläggning i min inbox på dejtingsajten, han har ju både nummer och mail och facebook, men DÄR ska han skriva och beklaga sig ganska glad att jag inte föll för honom Det var han som tränade hela jääävla tiden. Fan, chilla lite liksom
    Låter ju inte sådär som en jätteharmonisk kille direkt.
    Anonym (ready) skrev 2011-11-20 11:47:03 följande:
    härligt att man känner det där små pirret i magen =)
    Anonym (h) skrev 2011-11-20 11:50:10 följande:
    mmm  det gör jag med
    Jag känner det också. Och ikväll kommer han hit för att sova... oh my god liksom, jag lite nervös? Näääää inte jag heller Oskyldig
    Måste bara jobba lite först... Rynkar på näsan
    Anonym (ready) skrev 2011-11-20 12:27:36 följande:
    Bjuder du honom på middag? har ni träffats många gånger?

Vad gjorde ni första dejten? åkte ni till honom om ni bor i olika städer?
    Första dejten så träffades vi och fikade och pratade. Sen när de stängde på kafeét så åkte vi runt i hans bil och pratade.
    Vi gick på första dejten i tisdags i veckan sen har vi träffats varje dag fram t.o.m. i fredags och igår jobbade vi båda och han i annan stad så då har vi bara hörts på telefon och sms.
    Och ikväll när jag kommit hem från jobbet så kommer han alltså hem till mig. Middag har han nog redan ätit, för jag kommer inte hem förrän vid tidigast 21.30 ikväll och jag äter middag på jobbet.
    Nä vi bor i samma stad Glad 

Hej alla
    Träffade alltså min dejt igår kväll igen, det var så trevligt och urmysigt och bara ååååhhh...
    Idag har vi pratat om att gå på bio ikväll... jag känner mig så glad Skrattande

Kan det tänkas vara så att det verkligen är min tur nu??? 

Glädje58 skrev 2011-11-21 17:56:21 följande:
    Ja!   Glad
    Tack! Ja, jag hoppas det! 
    Niklas2k skrev 2011-11-21 15:53:44 följande:
    Det kommer hit en dejt på fredag. Jag är galet nervös redan nu.
    Åh vad roligt! Lycka till!
    Anonym (HP) skrev 2011-11-21 15:55:37 följande:
    Jag ska åka till min pojkvän på fredag kväll och stanna tills på söndag eftermiddag, det ska bli jättekul att ses igen, det är 2 veckor sen nu och det känns som väldigt lång tid. Sen ska vi försöka ses en gång till innan jul, sen åker jag utomlands i en vecka, han ska jobba på nyårsafton + nyårsdagen så det kanske dröjer ett tag innan vi ses sen. Men det känns helt rätt, vet att han är den rätta för mig =) 
    Åh vad härligt! Lycka till, till dig med och ha det så härligt!

Känns lite konstigt att skriva detta redan nu då det är på fredag ni ska iväg (HP) och dejta (Niklas2k).
    Men skriver jag det inte nu så kommer jag ju att glömma bort det Glad

Anonym (h) skrev 2011-11-21 18:57:33 följande:
    va härligt, lycka till, håller tummarna att det är din tur nu
    Tackar tack!
    Anonym (dejting) skrev 2011-11-21 19:12:25 följande:
    Ni som dejtat några gånger, hur ofta hörs ni av?
    Jag kan bara svara för mig själv.
    Och sen vi (jag och min dejt) träffades i början på förra veckan har vi har hörts på nåt sätt varje dag. Telefon och sms, blandat. Men sen tror jag vi har träffats varje dag också förutom i lördags Tungan ute.

Varför undrar du?
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-21 19:19:08 följande:
    Idag blev jag banne mig traditionellt uppraggad Var iväg på möte hela dagen och när vi var ute och käka lunch så satt vi intill ett bord med några män. Den ena började helt oblygt prata med mig och det slutade med att han frågade om han fick bjuda mig på en fika någon gång. Det har jag nog aldrig varit med om. Jag blev alldeles generad Satt ju där med en massa kollegor..

Han fick iaf mitt nummer och har skickat ett sms nu ikväll Solig
    Heja honom och heja dig! Var ju inte illa av dig och nappa på erbjudandet heller!!! 
    Var han snygg? Flört 
    bellis79 skrev 2011-11-22 09:20:15 följande:
    Jag har en stor rädsla att vi börjar prata lite för mycket 6 o allt handlar om det, är kanske lite känslig men då vi bara träffats 3 månader o allt är nytt, vi är ett par o gör saker ute och håller hand o sånt så trillar iaf han in på 6 väldigt mycket i sms o prat o sånt... jag kan säga att jag har svårt att inte heller göra det o är nog på jag med men är så himla rädd att det blir någon sådan relation bara o inget annat.
    Eller så är det så att vi börjar hitta varandra o ibörjan är man väl som kaniner, inte vet jag...
    Precis mina tankar som snurrar i mitt huvud med min dejt. Jag är också så rädd att det bara blir ett "sånt" förhållande och han inte är riktigt seriös.
    Men han har ju iof inte sagt annat än att han skulle vara seriös.. men ändå... För jag är absolut INTE intresserad i bara en sexrelation. 
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-21 19:37:11 följande:
    Tack Kyss

Snygg vet jag inte om jag skulle kalla honom, men charmig. Han såg absolut inte oattraktiv ut, tror dock han var lite yngre än jag
    Varsigod gumman! Glad
    Men så spännande!
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-21 19:42:52 följande:

*stjäl lite av trådens utrymme och studsar upponer av delvis glädje och dels nervositet *
    dejt på... fredag

måste ju typ berätta här ändå Glad

Typiskt att man precis brände sönder två fingrar men de klarar man väl sig utan Skäms väl?    

Kul! Och lycka till!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!